"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, December 15, 2010

~biarkan Mata Dan Hati Yang berbicara~

tersentak..terkejut..itu la perasaan bila masuk je laman home fb ku..opsss jangan pikir makluk tuhan paling seksi tue datang..cuma ada something yang terus membuat hati nie berdebar2..
orang kata, pandangan mata itu tidak boleh menipu..mungkin..dan kali nie biar la mata dan hatiku yang berbincara sendiri d'FB..bukan tidak mahu bercerita cuma..kekadang ima perlu juga simpan sikit perasaan e2 tuk diri ima..

imah sendiri tak tahu nak kata apa..tapi dalam hati ima penuh dengan seribu pertanyaan dan bicara..susah tuk ima gambar kan sendiri dengan kata2..bagaimana ima berperang dengan hati ima kali nie..

jangan semua berteka buruk..cema ima perlukan doa korang semua..tuk memberi ima semangat tuk lalui semua nie..biar hati ima nie berbincara dengan baik...

sabar..itu yang perlu..mmg ima tengah bersabar..sabar tuk simpan semua bicara hati nie..ima akan pendam sampai la ima sendiri selesaikan dan melawan kembali gejolah hati nie...ima cuma perlu pengertian bersendiri...cumanya ima takut dengan perasaan ima..kekadang perasaan ima sentiasa menang dengan gerak hati ima..ima bimbang tewas dengan kata perasaan dari kata hati..

p/s..xda ucapan dan pesanan tuk mu..kerana nie adalah perasaan ima

1 Sudah Luah:

Artzlizan said...

kongsikan dgn kengkawan rapat...