"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Sunday, December 19, 2010

::persoalan::

.....emmm apa yang perlu kubuat? salahkah jika aq mengutarakan soalan? perlukah aq terus simpan semua persoalan itu?.....

...awak maaf andai soalan ITU membuat kita dalam keadaan yang dingin..bukan niat tuk menyoal tetap hati ini dalam keresahan....aq tak purlukan penjelasan sekiranya soalan ini menyakitkan hati...cuma aq hanya mahu meluah persoalan....jika tidak mempunyai jawapannya..maka awk boleh abaikan....


...ingat lah sejak mula kita berhubung..syg sayang pada awk..e2 hakikat, walaupun terpaksa lukakan hati orang yang sayangkan awk...berterus terang akan buat kita tenangkan...e2 awak perna bagi tahu dekat sy...maka tuk tenangkan hati ini..maka sy berterus terang...

jika jawapan tak ada...maka sy xmengharapkannya..cukup la hati ini telah tenang walaupun tanpa jawapan..

p/s: sy sygkan awk bukan kerana persoalan itu....saya mahu awak tahu itu sahaja.

6 Sudah Luah:

Lia3003 said...

macam entry jiwang, hehe

QueenImah said...

hehehe..sikit je

Anonymous said...

ku senang jika imah berterus terang.

QueenImah said...

kini kau kembali....iya ima kini tenang berterus terang

Anonymous said...

sepahit mana pun kebenara6ya, jgn takut tuk berterus terang.. Jika dgn berterus terang dpt memuaskan hati..

Jika dgn berterus terang, kita akan kehilangan org tersayang, mcm mana pula tu..

QueenImah said...

alhamdulillah ima kini puas hati dengan keadaan sekrang...

andai kita da berterus terang namun tetap juga kehilangannya..maka itu sudah d'takdir Allah..oleh itu..kene jujur dan ingat masa depan sebelum membuat sesuatu yg salah d'belakang org yang kita sayang