"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, December 8, 2010

~Maaf kaN diRiKu~

Maafkan diri ku kerana telah melukakan hati mu..aq juga terluka dengan semua ini..sangat2 terluka..bagaimana hati tidak parah, sekiranya dia yang memberi tahu ku?..cuba letak dirimu d'tempat ku..kau akan tahu bagaimana sakitnya hati pompuan ku..

puas ku simpan rapi hati ini..ku jahit semula agar darahnya tidak mengalir, supaya kau tidak nampak titisan darah itu..ku cuba rapikan segala luka hati ini, agar kau tahu aq sedang bahagia dengan mu, walaupun aq terluka dengan kisah lama. namun, semalam jahitannya terbuka semula, bahkan rasanya mengambil masa yang lama tuk d'jahit..sekiranya d'jahit mu..parutnya pasti akan ada..

semalam jahitan itu terbuka, dan aliran darah itu mengalir dengan deras, puas ku kawal dengan semangat magic yang aq ada, tapi nampaknya, kuasa magic itu tak tidak mempunya power yang kuat. aq buntu dengan keadaan semalam..dan akhirnya, ku biarkan aliran darah tue mengalir..ku biar hati ku terobek, tanpa jahitan walaupun sedikit.

ku harap, semangat yang ku harap datang membantu, namun diamnya membuat aq mempam darah tue mengalir laju, yang sakitnya aq juga..

tahukah dikau yang begitu bermakna dalam hidupku? tahukah kau yang kau adalah racun dan penawar hati ku.."i will never let u go"..aq perlukan dirimu dalam merungaki segala masalah, berilah aq kuasa magic tuk aq dapat jahit semula hati ini..semoga dengan kuasa magic itu, hati nie xkan terbuka lagi jahitanya..

awk perna kata, awk xsanggup nak buat sy sakit ati, takut tuk buat saya marah, takut tuk buat sy kecewa, tapi kenapa awk xmuncul beri kuasa tue pada sy, bila syg dalam keadaan semua tue? awak tahukan, hanya awk sahaja memegang kunci kuasa magic itu....tolong beri kuasa tue pada ku..aq perlukan dia sekarang...plzzzz =(

p/s: awk kita kene berbincang, jangan biarkan semua nie memakan hubungan kita yang tengah kita bina bentengnya, nampaknya benteng yg kita bina bagaikan mahu roboh..tolong la sy bina benteng dengan kuat..hanya awk je boleh buat benteng tue teguh semula...amin

10 Sudah Luah:

bay said...

hallo,,salam kenal

I.e.R.a said...

urmm banyak bersabar k..
dugaan semua tu...
"senyum" ^^

QueenImah said...

bay..salam perkenalan juga

QueenImah said...

iera...tq iera..akk kan banyak bersabar

Anonymous said...

mai...siapakah gerangan hamba allah yg telah melukakan hatimu smpi begitu parah sekali.. Mau lah hamba allah tu kehilangan darahnya jg.....
Mai.... Blh kah kalau aku yg tolong jahitkan hatimu yg terluka itu. Aku ada bawa sekali WELDING ni.biar ku WELDING jak hatimu yg luka itu.jd,takkan penah koyak lg jahitan nya.. Lepas ku welding, aku simen lg.biar sama sekali ndak da yg bisa lukakan @ ganggu hatimu lg.

Mai nak yah..

QueenImah said...

betul kah awk nak keluarkan darah juga..seperti mengalirnya darah hati imah? ima xperlukan welding..cuma ima perlukan kuasa yang boleh kembalikan hati ima yang dlu...mampu kah?

Anonymous said...

aku ndak da KUASA lah mai.. Tp kalau KUASA SUPERMAN, aku blh minta sikit dgn kawanku c CLARK.
Dia pasti kasih aq sikit kuasanya tu. Jd nanti,aku blh tolong kembalikan HATI MU YG CERIA DULU TU.

QueenImah said...

ooo mcm tue ya...guna la apa pun...yg penting hentikan darah yang sering mengalir

Anonymous said...

mcm mana sdh mai. Ndak mengalir sdh darah di hatimu..

QueenImah said...

mungkin darah tak mengalir lagi..tp luka sakitnya tetap terasa samapi kini