"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, December 7, 2010

~Dia mau Perang lagi KOT~

aq tangah dalam kemarahan..marah dan marah..hahahaha...macam mau jadi nates jak sekarang nie oh...hehehehe...mcm betul plak aq jadi mcm tue ya....korang ingat tak pada kisah makluk tuhan paling seksi yang ima perna cite kat entry ima e2 ari...xingat ek..meh ima ingatkan..klik je cnie Berendam Airmata dan Cabar N Tercabar....hehehe ingat da kan.....

ingat da dia lupus la dari segala masalah nie..rupanya tak lagi..dia muncul lagi la..huhuhu..dia ingat dia ckp mcm tue boleh buat aq jadi macam nie la
.
.
.
v
maaf la yer..awak salah orang la kali nie..mungkin ya hati sikit sakit..sakit sebab ko msj guna fb orang lain..apa kes?..nie juga seorang nie...da kene guna fb dia pun..masi juga xnak marah makluk tuhan paling seksi tue...xpaham la aq....privasi la tue syg oiiiiiii.....tapi apa pun...aq xkisah la....aq tetap macam nie...dan akan terus mcm nie..hehehehe =)
.
.
.
v
so klu ko rasa aq akan tersentak dengan cakap2 mu..teruskan la yer.......aq tak kisah pun yer....klu betul la dia bersama mu..aq nak buat mcm mn kan...mungkin dia bukan milikku...aq xnak la gaduh2 dengan ko..cuma klu ko rasa dengan buat mcm tue ko happy...teruskan la....aq terima je apa ko nak cakap......tapi klu ko da lebih2..sampai boleh aibkan diri ku..ko akan kenal diri ku sapa..aq xkan mengalah.....aq xkira da sapa ko dan dia....hehehehe

hehehe...mcm serius jak aq nak buat mcm tue...TAPI memang betul..aq akan buat apa yang akan aq pertahan kan..hehehe...so janagan la lebih2.....kita boleh berdamai n berbincang kalu ko mau...hehehe..betul ka aq le berbincang? hehehehehehe...boleh ba..boleh blah la ko ctue....

eh termarah plak aq...kiikikikiki....tak la..aq cool je nie..jgn ko risau.......
.
.
v
p/s: kepada awak saya nak pesan..sekali lagi sy dapat msj mcm tue....awk tau kan apa yang akan berlaku.....sempoi je aq sekarnag nie..sebab mood aq hapy.....^_^

9 Sudah Luah:

AISHA SAAD said...

asl nih? gadoh?
chilaxx keyh?

neway kalo mood happy tgh kusut pon masal nk pk, tapi try tgh sengal, sepatah kata pon jadik bisa mannnn! haha.

QueenImah said...

hahaahahah....iyo la

Redbloodsnow said...

sabo dikk sabooo
haaa siapa yg buat kacau tu
meh habaq kat akak. leh dia merasa penangan tendang dr kuching...wakakaka

:P

QueenImah said...

yer kak zie..sabo da nie..cakar muka dia yer kak zie..guna kucing besar tue..hehehe

Anonymous said...

marah
tanda
sayang...

Benci
tapi
rindu....

Malu
tapi
mahu...

QueenImah said...

Anonymous...mungkin kah begitu, atau awk tersilap komen..lalallaa

Anonymous said...

tak silap komen pun. Cuma nak sejuk kan hati je dgn kata2 itu...

Jgn lah perang2.
Peace no war...

Kalau nak perang jg, baik pergi kat palestin....

Hehehe...jgn marah yah ima...

QueenImah said...

ooo mcm tue ya...ok2

Anonymous said...

ya iyalah.. Takkan ya iyadong pula..