"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Saturday, December 11, 2010

~Hati Yang Ku saKIti~

gembiranya pagi hari nie, coz kami pergi piknik bersama2 dan bersama kawan2 dia juga..alhamdulillah semua yang kamu lalui cukup menggembirakan..bermandi manda tanpa ada halangan yang menegur (d'larang menegur)..ayat yang sentiasa dia gunakan...hehehehe

hati yang dlu berperang dengan seseorang sehingga terkoyak jahitannya kini telah d'jahit semula dengan penuh kasih sayang dan cintanya..semoga jahitan kali nie akan lebih kukuh bersama cintanya kepada ku..(cewahhhh)...hati nie milik mu..adakah hatimu milikku? persoalan timbul..sila jawab..kikikiki
namun...bila kesejukan yang telah meyemarakkan cinta dua sejoli..tetiba segala macam d'ragut sekelip mata..hatinya ku sakiti..macam tue la...kenapa aq tergamak melukakan hatinya?..baru ku tahu bahawa nie la padah yang ku terima apabila telah membuat begitu kepadanya..

sungguh, klu aq d'beri pilihan..aq tak akan sakitkan hatinya lagi..aq betul2 telah sedar dari segalanya..dia tak akan selamanya tahan dengan sikap kita yang keanak-anakkan..ahhhh aq perlu lebih dewasa tuk semua nie...(maafkan aq wahai "kawan")..kini ku tahu..kau juga tahu marah dan sakit ati... huhuu..sesungguhnya aq berdosa telah melukakan hati orang yang ku sayang....

kata2 nie aq letak tuk diri ku sendiri..tuk memberi ku motivasi diri yang semua nie adalah dugaan dalam setiap hubungan..bersabar mungin itu yang perlu aq lakukan sekarang..berdoa xakan perna hilang dalam hatiku...

aq sentiasa menginati mu setiap masa dan ketika..apa lagi ketika hatimu telah ku sakiti, ia rasa berdosa ku pada mu hanya aq yang tahu peritnya..mungkin kamu hanya beranggap tak ada apa2..namun ini lah hakikatnya..yang aq sangat takut kehilangan diri mu..apa lagi dia sering wujud dalam hidup kita berdua......

p/s: abg...maaf sekiranya telah melukan hatimu...ima ada terbaca dialog dalam novel...tak tahu la ia berkaitan atau tidak..tapi ima suka pada dialog nie..."call him now, klau tak..kau akan terus menderita akibat rindu"........."dialah yg patut telefon aq"...."okay..all the best"....."for what?"...."untuk bertahan dalam kerinduan"....sy sayang awk...

12 Sudah Luah:

princeduyong said...

jahit tu nanti...simpul mati tau...biar tak putus lagi.. :)

QueenImah said...

baik la prince...

Anonymous said...

imah..

QueenImah said...

yer sy anonymous...sesungguhnya ku bersalah pada dia..beri nasihat sikit boleh?

mekdonel said...

One of the truly best blog..

www.fdausamad.blogspot.com

Baca 3-4 entry lepas tu mesti jadi ketagih!

i m not kidding..blog brader ni memang awesome!

Sharing is caring!

QueenImah said...

mek..tq for the sharing..i will bw the blog

Anonymous said...

imah- ndak pandai ku menasihati org. Cuma, aku nak bg pendapat jak sikit....

Kalau dah tau imah dah sakiti hati org tu, dan imah rasa bersalah,imah jgn takut tuk minta maaf dgn org tu.cuba bawa bebincang dan mengakui kesalahan.. Pasti sejuk jg hatinya tu..kalau masih tak sejuk jg,imah berikan dia masa tuk bertenang.

QueenImah said...

terima kasih ayas pendapat awk tue...alhamdulillah semua da selesai...gembira sangat

Anonymous said...

aku jg tumpang gembira paleknya...

QueenImah said...

yer...d'harap semua bahagia

Anonymous said...

semua bahagia yah. Amin

QueenImah said...

amin