"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Thursday, December 2, 2010

~Ku mengerti - KAU milik KU~

akhirnya! ku mengerti bahawa KAU MILIK KU..selamanya..terima lah kasih ku yang mungkin akan selalu bersama mu selamanya..ingat la..diri ini tuk mu...

imbau mengimbau 01.12.2010..biarlah menjadi sejarah kita..terlerai mimpi tercapai impian..kini pasti kau dan aku memerlukan..cewahhh ayat tak boleh tahan..pagi2 da jadi minah jiwang..lalalala..biasa la hati berbunga riang kan...

yang pasti semalam adalah hari tuk berbahagia...kamu semua bahagia ke..apa pun anggap la semua hari adalah bahagia..walaupun sikit tercalit dengan sikit tinta hitam...wow ayat dramatis plak..lalalalala.....

p/s: diam ku semalam memberi kau bertenang, agar dapat mendapat keberanian tuk mengatakan buat kali kedua..namun kau tewas dengan sagala macam emosi..tp yang pasti kita akan selalu bersama...ingat la "awk"..janji akan terus kita pertahankan....=)

12 Sudah Luah:

sekuk tawa said...

pergh cam besh jer lam gambo tu...

Anonymous said...

terima kasih CINTA.

Aq bahagia jg kelmarin...
Ku bahagia dgn CINTA mu...

QueenImah said...

sekuk...best ke..mmg best..lalalalal

QueenImah said...

Anonymous..sama2 KASIH, kebahagian mu kebahagian ku juga

Anonymous said...

imah- kau lah racun dan engkaulah juga penawar bagiku..

Cewahhhh.... Cairlah tuan rumah ni.

QueenImah said...

Anonymous..sama la..engkau racun engkau penawar...@ aq bunga kaulah lebahnya...

aduiiii penasaran oh dgn hamba Allah nie...

Anonymous said...

jgnlah penasaran. Sampai masanya,akan ku perkenalkan jua diriku padamu.cukuplah imah tau yg aku meminatimu tanpa pengetahuan mu dan jg umum.. Hehehe.....

QueenImah said...

wahhhhh.....peminat dari jauh ya..kikikikiki

Anonymous said...

tak jg jauh sangat. Kan aq sentiasa dalam hati mu

QueenImah said...

iya bah kan..kikiki

Anonymous said...

adakah aq jg berada di hatimu imah..

QueenImah said...

anonymous..kau sentiasa berada dalam hati ku