"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, December 14, 2010

~Kalau Bukan Aq...........~

perubahan mood tengah hari tadi telah membac sikit idea kepada ku tuk menulis post malam nie..bukan cerita rekaan tapi sikit pertambahan...hehehehehe

c-kak punya dialog sendiri bila dia membebel...mari kita semak..ada yang sama dengan situasi korang ke? hehehe...

Kalau bukan aq yang ec air nie..kosong je la ais box nie

Kalau bukan aq yang bersihkan singki nie..berkarat la tue

kalau bukan aq yang offkan suis kipas d'bilik tue..on terus la sampai pagi

Kalau bukan aq yang sapu semua d'bawa kerusi tue...berhabuk la terus la tue

kalau bukan aq yang masak..tak la kamu makan mcm tue kan

dan macam2 lagi la..KALAU BUKAN AQ...yang akan terbit dalam ayatnya tue....apa pun, nak d'lawan kurang ajar plak...akk bah tue...so sabar jak la..diam2 sak klu dia mula keluarkan kalau bukan aq hahahaha....

p/s: semoga tak berpanjangan..kikikikii

4 Sudah Luah:

princeduyong said...

hehe..bebel lagi....

QueenImah said...

prince..mcm tue la..d'bebel jak

Anonymous said...

sabar je lah.. Mgkn ada hikmah di sebalik semua itu..

QueenImah said...

yer..yer