"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, December 13, 2010

~aQ Dia Kerja Dan Gembira~

wahhh ada percarian kerja anjuran jobs Malaysia la..hebat nie..nak la pergi..mana tau ada rezeki kat sana..hehehe...mcm tue la reaksi aq kepada benda nie...yer la...da bosan rehat je kan..so nak juga cari nasib..hehehe.....
sampai sahaja d'Dewan Masyarakat Tawau mmg ramai la orang yang mencari keje..walaupun hujan..nie la semangat orang Tawau yang perlu d'contohi...mcm mana dengan tempat blogger? semoga sama semangat dengan orang kg ima..hehehe....

namun...........tak banyak syarikat yang ada..yang ada pun cuma mencari keje yang mahu d'katakan biasa2 je...bukan nak memilih..tetapi itu la kenyataan..xkan dorg letak jawatan yang kelulusan ada tamat darjah 6? patut ke? pikir2kan sendiri ok....namun aq tetap juga memilih yang selayaknya kepada kelulusan...tuk tak menghampakan hati ku sendiri...jawapan interview tue KIV..huhu tunggu je la....

apa pun aq kecewa dengan kerja tue...namun aq tetap bahagia kerana dia ada bersama..mahu tuk meneman dan selaki gus p interview tue....terubat la sikit kecewa tue...

bersamanya..ku rasakan gembira kerana dia adalah yang memberi semangat ku..walaupun kadang2 tue..loyar buruk sikit..kikikikiki (jangan marah yer).....happy sangat xtahu mcm mn nak ungkapkan..masa yang ada kami abiskan dengan sepenuhnya..bersama dengan kawan2 lain..yang dlunya agak canggung aq tuk bersama..namun meraka kini adalah kawan ku.....gembira ada mereka..walaupun kadang2 mulut mereka nie xle nak kawal..hahahaha....kan awk kan..kikikikikii

p/s: happy dengan awk...hutang yang ada..akan d'langsaikan secara berperingkat2...boleh kan...

8 Sudah Luah:

Anonymous said...

semoga dpt gak kerja yg di inginkan.. Aq nak kerja jg bah...
Gembira nya imah ni hari erk..cemburu aq.. Kuar dating dgn sapa tu...
Hutang kena selesaikan 1 per 1.
Semua ada 7....

QueenImah said...

amin..semoga keje yg d'pohon dapat...
alhamdulillah..gembira sangat..aiii jangan jeles..sape suruh xnak kenal diri..kikikiki...

insyaAllah hutang ima pasti akan d'langsaikan...tp kan...mcm mn awk tau ima ada 7 hutang ek?? kikiki..wahhhhh

tinta emas said...

Salam ziarah wat imah... blog imah makin mantap..

Anonymous said...

mmg tau lah.. Coz,imah kan berhutang dgn aku...
Hehehe...

QueenImah said...

tinta emas....Wasalam..tq..e2 semua ats bimbingan blogger seperti awk juga

QueenImah said...

anonymous...aiii ada ya hutang iam dengan awkkapa tue ya...aduiii

Anonymous said...

hutang cinta boleh kah imah..

QueenImah said...

hutang cinta?..hohohho