"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, December 28, 2010

-Sedar la wahai AWAK-

adeh!!!!! aq dalam kesedihan...huhuhu..sakit seluruh anggota badan ku..mungkin bom atom yang d'letak dalam badan ku secara diam telah meletup dan seluruh badan hancur berderai...(ayat perumpamaan aq je ok..suke2 aq la).......

babak pertama..oooo aq syg pada mu..ku tak akan meninggalkan diri mu walau apa pun yang berlaku...aq berjanji tak akan membuat diri mu sakit dan d'sakitti....oooooo bahagianya bila mendengar segala ungkapan cinta ini....(jeles ke?? kejap jak nie)..

dan akhirnya babak ini...kecewa..fuhhh!!!!! mengeluh yang tak ada penghujung..derita tanpa akhirnya..benteng yang d'bina musnah...pehhh ayat kecewa....

hanya dengan 1 malam ok..ulang suara HANYA 1MALAM semua telah hancur..mengapa ini berlaku..kau pergi tanpa cerita...lari mu begitu pantas...tak tekejar oleh msj ku...huhuhuhuhu......cantik sungguh perangai mu ya......

...sampai d'sini sahaja..ooooo tidak..lom lagi..masi ada lagi yang tinggal...PENJELASAN ya PENJELASAN...kau perna berjanji apa pun berlaku kau akan terus bersama ku..wow!!!!! hebatlah kan...tapi apa da jadi?......kau ingat tak 1 masa dlu..(mcm terlalu lama la plak kan)..kau perna berkata..kalau kita akan berpisah...ulang suara AKAN BERPISAH (tidak!!!!!!!!!!!!!) biar lah dengan cara yang baik..mcm mn kita berjumpa dlu dengan senyuman..begitu la juga kita akan berpisah (aq tak mintak..terpulang pada mu) perlu dengan senyuman....

adakah senyuman bila perpisahan yang akan berlaku???? aq bukan xda hati..sedangakan gaduh kecil..airmata yang ku pilih..inikan pula bila berpisah (YA ALLAH jangan la engkau pisah kami..amin)...tak sanggup lagi aq (tiun lagu awie)....huhuhuh

sedar lah wahai awak..sesungguhnya keberanian mu aku perlukan sekarang..jangan engkau memberi pelbagai alasan tuk mengelak dari segala masalah......orang kata lelaki nie pantang d'cabar....so aq ada cabaran tuk mu...berani kah KLU berdepan dengan AQ??? dalam keadaan sekarang nie??? pahit apa pun aq akan telan..walaupun aq nie xla suka makan ubat...sebab kenyataan itu penting...JUJUR pasti la.....

fuhh!!! penat aq membebel..n airmata ku juga tak berhenti2..setiap kali aq menaip perkataan..korang kiralah berapa perkataan yang aq tulis nie..begitu lah derasnya airmata ini kuar...e2 pun klu kamu rajin nak kira......adeeehhh sempat lagi aq buat lawak sedey....

p/s: sedarlah wahai awak..semua tak akan berkakhir klu begini la yang awak lakukan...

12 Sudah Luah:

sweety farah said...

harap dia sedar ngan perbuatan dia....
berani wat berani tanggung...
jgn slalu je lari dr masalah....
buktikan kesetiaan & kejujuran....

QueenImah said...

yer...berani adalah segalanya..berani cari penyakit..berani la bagi ubat...jangan suka bermain dengan jarum..pasti akan tersusuk badan sendiri..klu sudah jatuh tersungkur

tenangsudey said...

berani kerana benar... walaupun pahit tapi itulah hakikat kebenaran.... tapi kalau kite salah pon jangan takot untuk jujur kerana hakikat kejujuran itu bukan minta untuk dibalasi.. tapi bagi merungkaikan sengala kesulitan yang ditanggun oleh orang lain....

QueenImah said...

tenangsudey...yer itu la sepatutnya penjelasan tuk sebuah kekusutan

IronHeart2204 said...

mmg susa sngat bile berdepan perkara2 camnih...tapi watever happen.u pon kene terima..bcoz x de orang len yg bley tolong melainkan u sendiri.

QueenImah said...

ironheart..ima terima semua nie dengan hati yang terbuka

Anonymous said...

diamku bkn bererti ku bisu....

Mengalah bkn ku kalah..

QueenImah said...

andai awak da ckp mcm tue..alhamdulillah kita berdepan dengan semangat yang baru

Anonymous said...

aku tetap aku.. Tak pernah berubah...
HIDUPKU CARAKU DIRIKU

QueenImah said...

tak siapa mahu awak berubah pada diri orang lain..cuma terkadang sikap kita kene berubah pada yg sikit lebih baik..walaupun xmo banyak

Anonymous said...

siapa yg ganggu hatimu...
Siapa yg rampas cinta mu.....
Katakan padaku biarlah jelas segalanya.....

QueenImah said...

sudah terang dan jelas...cuma dia yg xmahu menyatakan...