"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, May 31, 2010

♥subuH itu aQ perGI♥

wahhh!!!
kat mn nie??? beijing??? london..
kat mn..kat mn???
hahahha....

da la tue..pose mcm model gtu..
sampai ada yang jelezzz..
ada ku kesah..xde ek...
da mmg bekas ratu kan..hehehe

nie la antara pemandangannya
lawakan..luar negara nie..
hehehhe...hahahha kene tpu lagi
ingat luar negara je ada ke pemandangan mcm nie
sori sikit...this place in Malaysia OK!!!!

GENTING!! kat pahang ler..
hehehhe..korang tau ke gambar nie d'ambil kul berapa
kul 4:12 am 31.05.2010
gilo tak..hahahha subuh tadi ler

xgilo la cuma sikit je la..hahhaha
aq p dgn "KWN" n "KWN" punya kawan
hahahha ada paham ke ayat tue
paham2 je la yer....

opsss!!! nie sape plak??
tetiba plak ada gambar dia dalam hp aq
entah sape la nie...
hehehhe..jgn marah k...klu nak tau sape..
tinggalkan jejak kat post nie..cewahhh

nie ada lagi dia..tp aq kat mn??
ahahhaha..aq la yg tukang snap dorang nie
tp aq terdengar suara merdu lepas pic nie aq ambil

"mcm artis plak..sikit2 ambil gambar..nak autograf ke??"

uiiiii terrasa plak dia artis..org nak ambil
gambar "KWN" tue..org tue plak lobih2....
hehehhe jgn mrh yer en Chan...
gulau2..salam perkenalan..

ait ada lagi..emmmm sape la nie
lbih2 plak pc dia..
pic aq xda plak..huhhuhuhu
nie la ahli club Exspanc

hahahhha...
jangan la korang tanya aq lobih2 pasal club nie
ekau org masuk kat blog tue..bertanya la sondiri
aq xtau ape2 pun..ahlu oun x OK!!!!

hahahahha..tapak kaki aq
yang menjadi bukti
subuh2 lagi udah naik genting
xperna aq buat..kali nie terbuat...
xda planing pun..tetiba je

apa pun...
tq coz nak bw kita p yer "KWN"
seronok jalan2 dengan:
KAK IZA
EN BOB
SALMA
EN CHAN

hehehhe
sowi la..klu perangai aq nie lain sikit..
agak lambat sesuaikan diri..
tapi kadang2 tue gilo2 juga
bila da selesa sikit...



cakaran-rimau

4 Sudah Luah:

C.Azun said...

tak sangka boleh jejak kaki kat genting walau tarikh yang di show belum tiba lagi . ;P

hebat la .

** ini bukan perli tapi sekadar bergurau senda **

QueenImah said...

tarikh sampai da tiba ler..hehehhe..
xkan la hp tarikh nk tpu plak..hahahha

apa pun..tq singgah kat blog nie..
yer en C.Azun...

@kusygdier~ said...

da mcm asia bagus jer kak gmbr akk pose...hahaha...
smpai ati x bwk eyh...nanges T.T

QueenImah said...

hahahha..tau xpe..pose maut gtue..nak malu buat ape..malu rugi..kakaka...

alalala jgn nanges ek...kete "kwn" akk da penuh..hehehe