"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, May 21, 2010

♥Buka BLOG dapat TAG♥


wow entry nie aq dapat dari naem..hehehhe baru plak dapat entry lagi..so aq xda keje..aq post la entry nie..tq NAEM..

1.Bagi aku 5 blog yang korang selalu bace

1.@Kusyddier~
2.cokie_cokie
3.Cahaya Kewanitaan
4.cik aidacomei
5.!mofasad!

2.Ape yang best tentang blog tue?
yang bestnya..banyak bacaan le d'baca..pastu menarik dan comel2 n gempaq2

3.Berapa kali dalam sehari korang bukak blog tu?
xtentu la..ada je entry baru..pasti akan aq jenguk..

4.Korang bagitaw aku dari mana korang taw blog2 tu?
taw dari geng blogger..n mereka tinggalkan jejak kat blog aq la...

5.OK!! Apa pendapat korang tentang blog aku??
gempaq..menarik...

6.Korang tanya soalan ni kepada 5 blogger lain pulak ok??
soalan nie aq tujukan kepada

1)Comel,
2)chentazetty,
3)Cinta Di Multazam,
4)Syzwnchch,
5) kepada sesiapa yang mengunjung blog sy nie..ambil yer


cakaran-rimau

5 Sudah Luah:

merahitujambu said...

nice blog.memang menarik=)

Kie-yu said...

belog saye pon besh jugak~
meh la singgah
hee ^__^

QueenImah said...

tq merahitujambu..
blog awk juga menarik..

hye kie-yu
ya blog awk juga best

wAnIe said...

waaahh tq tq dah tag sy :) nanti sy buat ye :p

QueenImah said...

sama2..cik wanie