"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Saturday, May 8, 2010

::Ada ORang Tag AQ..Tq aQ d'ingat Lagi::

Salam Sabtu
ari nie aq buka je blog
ada orang tag aq
"Apa Kata Hati" yang tag
xtau ler
aq nie yang aktif atau x

apa pun
tq..dengan dia tag nie
maknanya aq sentiasa d'ingat
cewah ayat tue

Tq AKH

Thank & link the person that gave you the cow
(JGN LUPA COPY PICTURE SEKALI)


ok cik AKH
kita da pun letak pic kobau nie

Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active
atau7 paling tak active..hahaha


emmm sape ek??? pikir punya pikir
nie la orgnya

::CIK AIDACOMEI::
::SEMEKAR KASIH::
::CINTA DI MULTAZAM::
::PENGEMBARA::
::BALQIS SHAFIQA::
::CIK COKIE COKIE::
::@KUSYGDIER::

so nanti aq akan umumkan kepada semua yang
berkaitan k..tunggu je..

Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv

biasanya la kan
aq lebih suke

::main sms::
::pegang queen (patung bear)::
::baca novel::

ha..e2 la aQ

Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan

oh setakat nie
xda lagi benda pelik yang aq makan
semua yang aq makan
org lain makan
^_^

Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK

oh kawan aq xle ramai
629 orang je
hehhhe

Feveret soalan ni.....camner korang berjumpa
spouse korang or pakwe or makwe...


oh nie mmg soalan sentiasa d'tanya
dlu2 aq jumpa kat hp
pastu kat maya
e2 je yang le d'bg tau
hahhaha

alhamdulillah
tag dari AKH
da selesai d'buat
so korang2 yang berkaitan
cuba jangan xcuba..



cakaran-rimau

4 Sudah Luah:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

salam..hai tq agi kite mende alah tu..suke2..banyak tol dapat award ngn tag arini...hehe..suke2..tq..

cikgu isza said...

okey.. mencari kesemptan waktu.. :)
tqvm :)

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

SALAM..HAHA..AKAK DAH BUAT DAH..TQ EH...HEHE

nurulazlizamohdasri said...

syg , cokie da buat la ni ,sori ek . anggap je cokie da buat ek :)