"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, May 26, 2010

♥BaYi ini D'tanaM..sedeyNya♥

Kenapa??!!
sedey dan pilu hati nie..
kenapa ada lagi yang sanggup berbuat demikian

hati ku meronta2
mahu membelasah (ishhh ganaz plak aq)
pasangan yang berbuat demikian
kenapa tergamak dia berbuat demikian

aq yang melihat n membaca berita
simpati dengan bayi xberdosa ini
apa salah dia?? APA??

tidakkah pasangan ini rasa berdosa
membuang zuriat yang mereka ciptakan sendiri
atas dasar sayang n cinta

bayi nie xsalah
dia sendiri tidak mahu lahir kedunia
klu begini permulaan derita yang d'terima
ahhhh aq ckp pun
mereka xkan sedar

jangan menyesal d'kemudian hari
wahai pasangan2 yang xreti hargai kurnian Allah

semoga bayi ini
mendapat pembelaan sewajarnya
n pasangan itu akan mendapat balasan yang setimpal
dengan perbuatan mereka

kepada pembaca blog ini
bercinta jangan sampai membuat perkara
yang melanggar batas2 islam
klu da gatal sangat..kawen la

nak tau berita selanjutnya
klik je aq nie
AQ XSALAH

atau nak lagi pembacaan
klik aq juga
BAYI MALANG



cakaran-rimau

5 Sudah Luah:

wunny said...

sedih!
T___T
tu lah yg jadi kalau fikir nak seronok jea.

faizmutalib said...

Haram jadah manusia sekarang. Benih cinta yg depa buat main buang begitu aja.

mancai said...

salam singgah, waduh sedihnya... kalau tak nak tu kasi je org yang tengah tak ada anak... atau kena jugak laksanakan hukum hudud...

sarah shafie said...

skrg hari2 ade kes buang baby ni kan??

QueenImah said...

e2 la..nape la mereka semua nie xda rasa bersalah...