"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, May 5, 2010

::First Tag i Dapat u..hehhehe::

aq sangat hapy dapat tag nie
pertama kali tau..
ada juga orang ingat kat aq nie
maknanya..aq sentiasa d'perhatikan...huhuhu


1)adakah anda hapy?
Hapy yang xterkata...(senyum sorang dalam opis..nak gelak takut boss pandang2)

2) Kenapa anda happy?
hapy sebab da single..dapat tag dr Hawa..N tunggu famili datang dr Sabah..jauh tuee

3) Apakah benda yang boleh membuat anda happy?
bila time gaji (elaun masuq)..pastu dapat dapat Mam MCd..

4) Pernahkan anda menerima tag?
tak pernah..nie la kali pertama Dapat tag..seronok..ada juga orang ingat kat sy nie..Tq Hawa..(^_^)

5) Nyatakan warna yang anda suka.
Ima nie jenis lembut sikit (gediq je dengarkan) so ima suke color Biru n hijau..tapi d'tahun 2010 nie..ima more kepada Hitam Merah plak..selera tue..hehehhe

6) Berikan 5 orang yang anda mahu tag. Sila beritahu kepada orang yang anda tag supaya dapat respond. (klu nak lebih pown bley, kurang pown bley..) siapakah yang bertuah...jeng..jeng..

(^_*)....Cik Hawa (Cahaya Kewanitaan)

(^_*).... Miera (AqsayangDier)

(^_*)....cik Cokie cokie

(^_*).... encik Hairey ( Kaki MotonG)

7) Nyatakan sifat orang
yg anda tag. Nak tulis panjang berjela pun takpe asalkan anda happy

cik hawa: sebab dia la tag pertama sy..n rajin sangat singgah blog sy..pastu kan dia rajin komen..
miera: budak nie aq suke dgn blog dia..sempoi je...hehee
cik cokie : cik cokie nie sentiasa menjawab ape yg d'tanya..
en hairey : aq suke entry dia..suke baca..n suke tgok anak dia..come2...

8) Nie soalan cepu cemas ni. Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?
ooo semestinya aq hapy..sebab aq bebas bersuara dalam blog nie..


::so mamber ke::
apa lagi meh la jawab
hehehe
sayang korang semua...


2 Sudah Luah:

nabilah_2908 said...

hrumm...sy bnyk tag yg belum diselesaikan...sy tag awak nk..? hehe..

slm kenal dari nabilah.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
JEALOUS NYER..!!

QueenImah said...

oo yeke..
nie ima first time dapat tag..
e2 yg teruja sangat...

ada juga org ingat kan
wah awk nak tag ke??
nak2...hehhehe

salam kenal juga...