"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Thursday, May 20, 2010

☺Apa Terowong Ke MASJID negarA Bau Hancing☺

Terowong Ape nie??
terowong casabelangka ke??
atau terowong maut

eeeeee
bukan ler..
nie la terowong berjalan kaki
yang menyambungkan dayabumi dengan masjid negara

tau ke?? perna guna ke??
tanya aq ke??
aq xperna guna tapi tau kisahnya
banyak xla..tapi sikit2 tue tau la

d'khabarkan terowong nie
da mcm terowong yang menakutkan
terutama pada pompuan
sebab perna jadi kes rogol, bunuh n rompak
eeee takutnya!!!!!

yang paling xtahan tue
terowong nie bau hancing
bau hancing tue ape??
hehehhe
korang cari sendiri k
aq malas nak explan...tekan je kat google

fuhhhhh
panjang nak tulis nie bab terowong
tapi aq mcm malas plak nak cite
ape kata korang ikuti je kat link aq bagi

klik la aq c logo utusan


cakaran-rimau

3 Sudah Luah:

rATu kEBaYA said...

ramai no yang suka buang kat terowong tu.. tu yang ada bau hancing.. tak faham... mcm takder tempat awam je nak g..

shafiq said...

tempat nak pergi buat ibadah pun boleh jadi macam ni..


My latest entry : Siri CSI Manakah Yang Anda Minat ?

QueenImah said...

e2 la..meyusahkan pengguna lain
yang xda kenderaan..

heran tul la..hehehe
selamat berkenalan kepada
shafiq n ratu kebaya