"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, May 7, 2010

::kenapa jelez LelaKI tak Btempat::

cemburu + jelez = rosak la hubungan
percaya kah kamu??
pikirkan ler ye

nie aq nak cite sikit ler
kenapa lelaki nie jelez dia melampau2
kalah pompuan tau
apa hal la kaum AdaM nie
hehehhe

semua benda ke report
padahal benda kecil pun nak kene bg tau
tapi klu mereka plak
kita tanya bukan main lagi jawapan dorg
ini lah mentaliti lelaki
kunun hebat sangat la tue


cuba korang pikir
nak g tandas pun nak kene bg tau
masuk akal ke tue???
alahai e2 pun nak jelez ke???

nak mandi pun report
nak buang air pun report
nak masuk tido pun reort
macam pesalah plak kan
kene buat report setiap perbuatan

lagi la klu lambat balas sms
atau lambat jawab call
mcm2 la d'pikirkan
ini lah..itu lah
semua la yg buruk d'pikirkan pasal kita kaum hawa nie

patut ke semua tue??
eeeeee
apa kata kita ckp mcm nie kat kaun Hawa
"Ada ku kesah"


cakaran-rimau

5 Sudah Luah:

nabilah_2908 said...

hrumm...if sy la dpt bf mcm ni..sure takkan bertahan lama...mengada sngt...hehe

melainkan...si gf ni pernh buat salah..pernh tipu dia ke...ha..kalau mcm tu..tk salah if dia bersikap mcm ni.. :)

or....masa mula2 baru bercinta...cm nila..bila dh lama2..tkdenyer dia nk jeles bagai..

jom ke APA KATA HATI pulak,
HARI YANG CERIA

BalqisShafiqa said...

peh, parah macam ni!
saya pernah kene cam ni.
nak pergi mandi pun kena cakap, lepas tu belum cukup bape minit, dah tanya : dah siap pakai baju?

amek kau: putus segala! menyampah!
ekekek.

ika honey bunny said...

ntahlaa.. tengok laki jugak kott..

bh said...

perempuan pun lebih kurang la kan? hahaha...

QueenImah said...

hehehhe,,,
nie la pengalaman aq..
last2..single sekarang
cewah..hehhehe