"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, May 7, 2010

::Bila Bola Naga SeraNg MindA Ku TimE kejE::

aq buat post nie
lepas aq download movie draGon BaLl
xtau nape tetiba je
nak layan cite nie..tp best ape
aq layan cite mcm nie..hidup GokU..hahhaha

aq tau
korang pun layan juga cite nie kan
masa d'zaman berhingus lagi
hehehhe
jangan la ckp x..eleh
hahahhha

nie antara
penjahat yang aq minat sangat
korang pun mesti juga kan
hehehhe
best sangat nampak aksi lawan dorg
Flizza..hehehhe
e2 je nama yg aq ingat...

so korang plak gemar katun ape??
mari la kita kongsi
tp jangan ckp suke doremon plak ek
hahahhahaha...

cuba korang pikir
klu kita ada kapsul ajaib dari bulma
hehhhe
idup xkan susah kan
hahahha

andai la aq miliki
cewah berangan lagi nie..
pikir2 kan



cakaran-rimau

2 Sudah Luah:

BalqisShafiqa said...

pencinta goku dan gohan datang ni! :P

jom serang dragonball kat blog saya!

QueenImah said...

wahhh pencinta ek..
bagus2...