"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, May 19, 2010

♥EpaL & Pear♥

"pandang la lihat la
tiru macam sy"

antara bait2 lagu yang
mengisahkan tentang kelansingan badan
betui ke???

wahhh epal merah
sungguh meliurkan je la kan
e2 sebab la aq kurangkan warna dia
so sape2 baca xla air liur kuar plak
hahahahha

aq terdengar la bab epal nie
ada org samakan dengan bentuk badan
ish naya ke sape la tue kan
"besar kat atas..kecil kat bawa"

hahahaha
bukan nak mengata
tapi ini lah selalu kaum lelaki perkatakan
tentang seseorang wanita



nie lagi satu buah
yang selalu d'jadikan mangsa contoh
tentang bentuk badan wanita
buah pear

"kecil atas besar bawa"
hahahha
bukan aq yg cakap k
tapi aq terdengar org bercerita
n dari pembacaan sikit la
xpatut tul la buah2 nie d'jadikan contoh

apa pun..redha dengan cipta yang telah d'beri
semua e2 da d'tentukan

cewah...
ayat tue xle nak blah plak
hahahaha
ADA KU KESAH KE???

korang rasa bentuk badan korang mcm mn??
nak kongsi ke?? hehehhe
klu nak tinggalkan jejak la kat entry nie

(0_0)



cakaran-rimau

4 Sudah Luah:

edda(",) said...

orang kata, makn epal before makan boleh kurangkan kuatiti mknan yg kite nak mkn.. sebab kenyang mkn epal.. btol ke eh?? edda tak try lagi sebab tak suke epal.. waa

QueenImah said...

ima dengar pun mcm tue juga
sebab mungkin da kurang sikit lapar kita..tapi xtau la betui ke x??

kita sama je edda..
ima juga xsuka makan epal..

nairaariaa said...

mkn buah b4 makan baru kenyang ckt...lg pom sunah...sy nie buah pear ckt..huu...nak diet tp cm mls...apew2 pom sukur sgt sehat n tak cacat...hee

QueenImah said...

heehhehe..
nak diet pun tapi jangan
lupa kesihatan..