"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, May 10, 2010

::Hang Out In Bundle PD ::

yuhuuuu
nie entry sempena hari IBU
hehehhe
tp bukan bersama ibu ler
sebab ibu jauh di seberang Laut China Selatan
so hari Ibu nie
aq g hang Out dgn "KWN"

picture kat atas nie
aq ambil sendiri
kerana busan melihat pakaian yang terlalu banyak
hehehhhe
sambil menunggu "KWN"
yang dok membelek pakaian

nie adalah suasana
d'bundle..ramai juga la pengunjung d'PD
masa nie
aq dok duduk sorg2 tunggu "KWN"
so busan
aq take picture secara sorok2..
hehhehhe

ambil pic nie
org xsyak..sebab aq dok sorok2 hp
hehehhe
busan kan
sambil layan game n FB
tp
picture nie aq xsorok2
aq betui2 da busan
so perangai aq pun menjadi la
depan2 aq mabil picture nie
hehehhe
orang kat sebelah pandang2 je

ingat datang sana
le la kenal lebih dekat
nie..emmmm
mcm hampeh je
mmg hampeh pun

"KWN"
dok asyik berkepit dgn kwn "KWN"
hahahha
ayat nie aq xtau la korang paham ke x
tapi buat paham je la ek!!

apa pun
tq coz sudi nak hangout dgn aq
hahhaha

korang mesti tertanya2kan
mn pic "KWN" aq
mcm mn nak ambil
klu dia dok berkepit dgn kwn dia..
hehehhehe..jgn marah ek


cakaran-rimau

10 Sudah Luah:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah...bnyk membeli ke? sebundel ada?

QueenImah said...

xde la membeli hawa...
just jalan2 je..
"KWN" je yg memborong sakan..hehhe

Nur Hawa Mohd Zin said...

nape tak suh KWN tu blajan baju..heheh

QueenImah said...

hah..nak suruh "KWN"
lepas dia berbelanja br jumpa..
hehhhe...

Nur Hawa Mohd Zin said...

alah sayang nye..saja je KWN imah tu kan..hehehe

QueenImah said...

hehehhe..
yer kot hawa..
da berbelanja..br dia tanya..hehehhe

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah..mmg tak dapat nak kata ape lah...

QueenImah said...

tau xpe..
hehehhe

nnt dia nampak komen..
br dia sedar
hahahah!!!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahahah...blh ek camtu

QueenImah said...

mcm tue la cik hawa...
klu x..mungkin xsedar...
hehehhe