"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, May 24, 2010

♀Nape La Kubur Itu d'puja♂

post nie agak berat sikit
bab puja memuja..
buka puja kekasih ok..tapi puja benda2
yang xmasuk akal

contohnya
puja kubur..pokok..haniwan n mcm2 lg
semua nie xmasuk akal ler


benda2 yang d'puja semua da mati
aq dengar n baca semua mengenai nie sedih
apa yang mereka dapat
apa lagi pencinta no ekor
sanggup berhabis..
masuk hutan..naik gunung
hanya tuk mendapatkan no ekor
yang kunun boleh memberi mereka kaya


ish2 pelik tul la kan
aq baca satu berita tentang puja2 nie
nak tau lebih lanjut

klik la aq nie
kubur MODEN



cakaran-rimau

6 Sudah Luah:

Sang Pencari Konklusi said...

dah takda kerja lain ke? kubur pun nak d puja2....
huh!

QueenImah said...

e2 la....
pelik tul

~NURUL~ said...

tu lah namanya orang gila :)

QueenImah said...

hehehhe..
yer la tue kot nurul

~NURUL~ said...

:)

my blog

rammyd said...

macam2 orang sekarang ni..