"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, May 24, 2010

♥diBelai MANJA oleh "DIA"♥

ya Aku dibelai manja oleh "dia"
nak tau tak mcm mn "dia" belai dan manjakan diriku

the story start...
anda bayangkan lah..mari bersama...

alalalala manjanya dia (means aq)
marilah sayang..marilah manjaku
alalalala manjanya
e2 lah ucapan"nya" kepada ku

aq d'manja2..cukup romantik
dikiss2 oleh"nya"..sungguh mengasyikkan
aq merengek kerana kegelian.."dia" tersenyum melihatku
badanku dibelai2..di urut2
sungguh lembut belaiannya
terasa diri ini hanya untuk"nya"..terima kasih kepada"nya"

tidurku ditemani"nya".."dia"akan selalu menemani
peluknya hanya milikku tika itu
dakapannya semua untukku saat itu
dia sentiasa bisikan..rindu..sayang kepada ku
aq akan terbuai dan terlena dalam dakapannya

oh aq rindunya kini
ciumanya..pelukannya..manjanya
ucapan sayangnya

sentiasa ku berkhayal setiap malam
bayangkan dia memelukku untuk tidurkanku
bayangkan dia menciumku setiap saat

tapi kenapa semua itu tiada lagi??
apakah dia tidak mahu lagi manjakan diriku??
aq rindu saat2 manja bersamanya
aq cintakan dia..aq sayangkan dia

-end-

sapekah "dia" sebenarnya??
apa hubungan "dia" dengan aq??
kenapa aq begitu cintakan dia??

ya "dia" adalah mak aq
saat2 kcilku kurindukan

mak tidak manjakan aq lagi
kenapa??? mak xsayang aq lagi ke???
oooo itu semua hanya andaian
macam mn nak manja dengan mak
klu mak jauh d'pisah Laut China Selatan
tetapi kami tetap berhubung..

sayang mak
kerana telah manjakan diriku


korang perna d'manjakan "dia" juga kan..



cakaran-rimau

2 Sudah Luah: