"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, March 8, 2011

Transformasi Wajah Human Ke Anjing...

wahhh terkejut juga dengan artikel yang aq baca nie..tak sangka ada juga manusia yang mahu menjadikan wajah dia separah anjing...kenapa mesti berfikiran sedemikian...nampak sangat tak menghargai apa yag Allah da berikan....sampaikan mahu menukarkan wajah yang lawa kepada bentuk yang tak lawa.........

kita perna dengar tentang..manusia bertopengkan haiwan..tapi kali nie lain sikit...manusia yang ingin menjadi haiwan..mari sama2 kita lihat picture kat bawa nie....dan kita renung2kan bersama...
.
.
v
wajah asli pemuda yang belum d'transformasikan

bersedia mahu mulakan transformasi

bangkai kepala anjing yang d'gunakan

fasa 1 : tampal kelopak matadengan kulit anjing

fasa 2: tampal telinga dengan kelopak telinga anjing

fasa 3: keadaan yang sangat sukar,mencantun muncung anjing dengan bahagian mulut

fasa 4: sedang d'jahit bahgian mulut kini menjadi muncung anjing

fasa 5: proses mengikat muncung anjing agar kukuh pada muka

transformasi selesai..kini jadilah dia seekor manusia anjing....emmmm susah nak cakap lagi...lawa ke benda nie.....

pikir2kan sendiri ok.....

6 Sudah Luah:

paan sabri said...

serius die ni dah giler.. kotor kot anjing tu. tah ape2 la die makan..

QueenImah said...

entah la paan...
memang gila orang nie...

http://aniesandyou.blogspot.com said...

slh seorg hamba allah yg x reti bersyukur or kufur nikmat... nauzubillah...

QueenImah said...

yer anie...
sedey bila memikirkannya...

Anonymous said...

STUPID!!!!
PUKIMAK PUNYA LELAKI!!!!

QueenImah said...

anonymous...
bawa mengucap....
e2 kerja dia dengan Tuhan