"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, March 22, 2011

~ Masa Suntuk Sangat ~

masa terlalu suntuk sangat..baru dapat post entry ari nie..huhu...ari nie dari pagi lagi da terlalu penat..bangun awal tuk teman mak ke Hospital...sebab mak ada temujanji dengan doktor..xpa..mahu menjadi anak yang baik kan..cewahhhhh....

so apa lagi aq dengan ini lepak la kat hospital selama 2 jam..2 JAM ok!!!
.
.
v
selesai dari hospital..terkejar plak nak jumpa kawan..tapi oleh kerana omak nak jalan2 kat bandar..ikutkan juga..ya ku ingin menjadi anak yang baik..haiyaa..kan kan....

jalan punya jalan...tak sedar waktu da berlalu..aduiiiii terpaksa membebel kejap supaya mak balik..sebab ari hujan..lagi pun omak sakit kaki kan..tak elok jalan terlalu lama..cewahhhh..

usai itu...balik umah kejap...rasa badan tak sedap plak...laaaaa rupanya ada yang kurang masa trun ke hospital...apa yer..opsssss BIARLAH RAHSIA..cewahhhh...dan kerana masa suntuk..msj kawan..done siap!!!
.
.
v
so lepak dengan kawan kali nie agak terburu2 keluar..kerana masa Suntuk Sangat la..sempat la juga sarapan dengan kawan ima tue..ok ok kami mam Nasi Kuning Ikan yer..cewahhhh siap bagi tau lagi..biar lah..jgn jeles yer....hahahaha...sapa la nak jeles kan..ceh ceh ceh..kakakakaka

apa pun masa yang ada jangan d'siakan..itu la yang selalu kawan ima katakan...kalau tahu masa itu sangat Suntuk..Kenapa mesti Sia-siakan..iya2 kini ku menghargai masa yang ada..alhamdulillah..walau masa terlalu suntuk..namun bertemu dengan kawan ima nie..sudah membuat sedikit hati yang tegang menjadi tenang......

dan last sekali....ima membawa diri ke BANDAR SRI INDAH..tuk satu lagi tanggungjawab yang perlu d'lakukan...semoga berpisah dengan kawan ima nie..memberi satu lagi jalinan yang akan mendekatkan rindu dengan dia..amin....

2 Sudah Luah:

AMMAR YASIR said...

Nasi Kuning Ikan tu macam mana?

QueenImah said...

nasi kuning ikan tue hanya ada kat sabah....
ala kat sana sama macam nasi putih yang d'warnakan kuning..tp bukan pulut kuning...hehehe....