"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, March 25, 2011

Sardin feat Susu ! ! !

usai makan tengah hari sekali dengan makan malam..hehe betul2 nak dirt nie..terasa badan nak bawa terlebih berat plak...so makan pun ala kadar je la..yer la dok umah sorang sorang kan..jadi masak pun tuk seorang je la...

menu ari nie simple je..biasa la budak pemalas masak macam aq nie apa lagi tengah on diet..memang tak le harap klu bab masak..klu boleh nak c-abang je masakkan..haiyaaaa hebat kan...tapi e2 la..tak le juga.....

so dari membebel panjang..mari kita lihat menu ima makan sebentar tadi ;
.
.
sardin tumis perisa ayam
.
.
v
* sori da abis makan baru sempat ambil pic nie *

makan je mesti tak lengkap tanpa minuman kan...ok ok..nie la minuman ima yang sangat berjasa ;
.
.
susu dutch lady low fat
.
.
v
* baru ambil dari peti ais td..tgok ada ais batu lagi *

so korang makan apa plak...semoga kenyang dan jangan makan gelojoh sangat..karang tercekik sapa susah...korang juga..hehehehe

-end-

4 Sudah Luah:

afiqazizan said...

lah nape tak makan roti dengan sardin tu..sedap ape..haha.

QueenImah said...

memang sedap...tp takde roti la..
xpe makan dengan nasi pun sodap..=)

afiqazizan said...

taw xpe..makan dengan nasi pun sdap.

QueenImah said...

betul..betul..betul..