"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, March 8, 2011

Ciuman Tuk Aq Lagi...

Tak sangka..sudah c N yang membuat gigitan cinta...kini c L plak yang memberi ciuman kepada ku...kisah berlaku d'Sri Balung umah kak ipar aq..tak sangka dia datang dengan lakonan yang sangat berkesan..berdiam diri rupanya dia ingin mencium aq...hahahahaha...sungguh ku tak sangka.....

ciuman yang c L berikan sangat memberi impak yang sangat mendalam diri ini..sehinggakan c abang tak tahu bagaimana nak cakap...c L memang GETEK bagi ciuman itu...benci tul la...

aduiiiiiii....c L bila dah menciuman kesannya memang merah..orang kata macam love bait la katakan..hahahaha lain je kan....sakit la ciuman itu c L berikan...huhuhuhu...

last last...c L telah tinggalkan kesan sakit dan gatal pada diriku..eeee geram tul..terus aq sakit bila da kene cium oleh c L nie...eeee tak suka la....geram sangat....

dan akhirnya dengan pesanan c abang...dia suruh tuam dengan ais..tuk hilangkan bengkak ciuman c L tue...terpaksa la ima ikut..demi kebaikan ima juga..L nie jahat tau.......

dan sekarang bekas ciuman itu da baik...tak ada sakit dan gatal lagi...hehehe...mesti korang tertanya2 sape la c L tue kan...hehehehe nak tau ke....ok ok ima bagi tau korang..c L tue ialah LEBAH...hahahahaha......

1 Sudah Luah:

apik pehe said...

isk3..sungguh jahat itu lebah..xder kesedaran sivik langsung..hehe