"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : Lelaki VS Perempuan Kerana Fizikal

wahhh ima nak join lagi segmen yang en Ben anjurkan...uiiii ima nie terajin plak dengan segmen nie sagala...haaaa korang nak join tak..meh la masuk cnie => Ben Ashaari

ok ok nak join segmen nie kene letak banner en Ben yer..ok ok ima da selesaikan yang pertama
.
.
v
ok2 sekarang kene jawab soalan plak....mari kita selsaikan semua soalan yang da d'berikan..get start now! ! ! !

1) Anda Perna jatuh cinta? Apakah Yang membuatkan anda Jatuh Cinta? Kerana fizikal atau keperibadiannya?

Yer..yer perna jatuh cinta..pewitttt..kenapa ek sy jatuh cinta kat dia..psstt nak tau yer..sebab keduanya la..kerana fizikal dan keperibadiannya..cewahhh gitu..lalalala~

2) Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? kenapa ?

emmm nak cakap iya tak juga..tapi nak kata tidak iya juga...hehehe paham kan..apa apa pun terima ia seadanya...hehehe

3) Bahagian Fizikal manakah yang membuat anda tertarik ? kenapa ?

uiiiii nie yang best nie...hehehe ima suka matanya..sebab ima nie sukar sangat nak pandang matanya...terasa diri menjadi lemah je....aiiiiya...mata dia terkadang boleh memukau ok....boleh ok...hehehehe

4) Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia'..apakah anda setuju ?

ok2..klu ima ler..ima setuju..yer la da ada orang jaga makan minum kan...klu dia berisi maksudnya dia bahagia la..senang ati katakan....hehehe

5) Setujukah, lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik? jelaskan pilihan jawapan anda. . .

yerrrr sangat setuju...lelaki nie klu da orang kata kacak dan anggap diri kacak..mula la berlagak dan nak pasang banyak2 girlfriend tak setia langsung ok....pompuan pun sama..bila da rasa diri tue cantik..mula la gatal nak pasang banyak boyfriends..emmmmm dua2 la ima setuju...(psttt nasib baik la ima nie tak cantik..fuhhhh)

6) Beri contoh Lelaki Idaman...sila jelaskan pilihan anda..kenapa anda pilih si 'dia' ?

wow nie yang best nie...klu ima d'beri pilihan ima nak Aaron aziz..ala si pelakon hensem tue..kenapa pilih dia sebagai lelaki idaman..sebab ima lihat dia boleh menjadi ayah yang baik..apa lagi dia bertanggungjawab..cewahhh itu apa yang ima lihat la...lagi satu..dia pun dalam kategori kacak kan..hehehe...

7) Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang?

yer..sangat berpuas hati..terima segalanya dengan hati yang terbuka ^_^

8) Apakah anda berpuas hati dengan fizikal anda sendiri?

emmmm...tidak..tidak..tak puas hati lagi..sebab ada kawan-kawan kata ima gemuk la..huhuh itu yang dalam usaha mengecilkan badan..tp c dia cakap ok je...lalalalalal

9) Perlukan seorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

mungkin juga perlu..yer lah kan penampilan itu sesuatu yang penting juga..so tak salahkan klu kita pelu menjaga tubuh badan tuk orang yang kita sayang...^_^

10) Zaman sekarang ini, terlalu banyak produk menguruskan badan...Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab? ada bukti ? hehehe...

memang terlalu banyak produk....sampai tak boleh d'bilang dengan jari ok...tapi mujarab atau tak..itu ima tak tahu..sebab ima takut dengan produk mcm tue...apa lagi klu bab makan pil..serammmmmm.......hehehehe

ok..ok da selesai membuat entry post ini.....^_^

13 Sudah Luah:

Dekcik said...

macam2 pendapat yang dekcik bace..
singgah lah blog dekcik

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/perempuan-kerana-fizikal.html

Salasiah Ammar said...

kekekek mcm2 pendapat kn? janji kita senang hati...jom jenguk blog saya jgk...;p

http://salsabilahammar.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

nadiemsharmz said...

jenguk2 dr sgmen incik ben...best bc komen blogger2 lain...

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

mas saari said...

datang sini baca jawapan anda..

fizikal dan paras rupa nombor 2
yang penting hati!

AMMAR YASIR said...

jangan pandang matanya lama-lama nanti terpukau...hehehe

azizul said...

jawapan yang baek.

Entri Terkini; BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

solo molo said...

kalo hati dah suke, semuanya tak kira dah...

♥yaya suka embun♥ said...

menarik :)
FRESH ENTRY :LELAKI VS PEREMPUAN KERANA FIZIKAL?

NiSha said...

datang dari segmen abg ben..
http://heandsheloves.blogspot.com/

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

slm singgah dr segmen lelaki vs perempuan fizikal abang ben!! panass!!

wahh..nice entry!! wee!! lain entry lain pendapattt..besh2!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

kira kekuri said...

wow..heheh :DD

Dda Ly said...

nice opinion..:) rajinn...

meh ke rumah..
~a week already~
keep in touch ye..♥♥♥

QueenImah said...

terima kasih kepada yang singgah....
ima akan terjah anda semua..=)