"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, March 7, 2011

Geli hatiKu senDiri..hahaha!!!

AMARAN!!!!!!!!! entry ini kepada mereka yang mahu layan entry kenak mengenak...tapi jangan melatah lebih2....untuk membaca entry ini..sila baca seperti anda sedang berada dalam pertandingan membaca..ha ha ha ha ha....
pada suatu hari....terjadilah sebuah kisah...cerita bermula d'zaman dahulu kala...cerita di antara aku dan ayub (bukan nama sebenar)..cerita bertajuk..SEMBANG KOSONG (hahaaha adakah tajuk macam nie..layannnnn)

cerita terjadi d'laman sosial..(tekalah laman popular tue)...cerita bermula..aku yang dalam keadaan bengang ini dengan perasaan tegang dan panas telah d'tegur oleh seorang kawan..ayub namanya....ayub nie pulak rapat dengan kawan aq...so berbual la kami...TAPI dalam berbual tue..ayub bertanya tentang keadaan aku yang memang menampakkan kebengangan....hahahaha soalan dia plak "ko marah ke aq tegur"....anduiiiii soalan..membuat panas menjadi2...ha ha ha

so aq pun sembang punya sembang lalu bertanya perihal kawannya yang seorang tue (lelaki itu tinggal nun jauh d'seberang)..aq tanya la ayub nie..perna ke jumpa dengan c dia punya kawan...hahahaha korek rahsia dlu...macam2 ayat lah ku guna untuk korek lubang rahsia nie..tau la ayub nie setia pada kawan...hahahahaha........last2 dia bagi tau la juga.....yessss aq berjaya...cerita punya cerita..ayub tanya aq perna jumpa ke dengan cdia punya kawan tue...aq dengan slumber lah jawab PERNAH (tapi sebenarnya tak perna..yelah nak korek rahsia..kene la bohong sunat sikit)....

c ayub nie kl da bercerita..macam da tak le control tau....so ayub nie ceritalah apa yang dia nampak...aq apa lagi oh..oh..oh.. je lah ku jawab takpun iya..iya..iya...hahahahaha..TETIBA....jeng..jeng..jeng..si ayub dengan slumber dan tanpa perasaan..dia cakap si dia punya kawan macam MAKCIK-MAKCIK... ha ha ha ha...... sampai macam tue yer (opsss yer2 itu tak aq nafikan...hahahaha)...hahaha tanpa aq sedar..aq helak sendiri dan tersenget sorang2.....hilang perasaan marahku...

bila ingat semua sembang kosong dengan c ayub nie....aq senyum sendiri...gelak sendiri...dan keluar dengan c abnag pun aq boleh senyum dan gelak sendiri..sampailah si abang bengang sendiri...hahahahahaha...

makcik-makcik kan gayanya mai....ha ha ha ha...sapa la tue?????

2 Sudah Luah:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

hahahaha..

jgn lupa bg kreadit kt mokcik tu ;-)

QueenImah said...

anie...
tak lupa...
akan bagi juga...
hahahaha