"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, November 24, 2010

~nombor keramat 26~

As salam..kepada semua warga blogger...semoga sihat hendaknya bersama keluarga..rakan dan kekasih.....sentiasa la senyum yer...ari nie ima ada benda nak kongsi....jom kita lihat sama2..
.
.
.
.
v
apa pasal dengan nombor nie??
umo da 26 ke? hehehe tetiba plak kan..
eh ima muda lg la..hehehe

nak tau cite..jom sama ima..
ima kongsi sikit..
benda nie ima dapat melalui sms
sms dari pendekar penambah
terima kasih dengan sms nie....so ima kongsi d'cnie

HATI-HATI ANGKAT KERAMAT 26!!!
kenapa?? mesti banyak yang bertanya kan..
ikuti kronologi nie..

26 December 2004 - tsunami d'Acheh
26 mei 2006 - Gempabumi d'jogja
26 Jun 2009 - Gempa d'Tasikmalay
26 Oktober 2010 - meletus gunung berapi

so korang pikir..mesti banyak lagi...
cuma kita xtau...

ada apa dgn 26?
ternyata dalam al-Quran mukasurat 26 (ayat asy-syu'ara)
yang d'dalam ada menceritakan tentang azab Allah

ima tidak tahu kebenaran benda nie
cuma kita boleh jadikan sedikit peringatan atau pun sebagai pengajaran

so apa akan berlaku dengan
26 NOV 2010
jumaat nie??
semoga baik2 aje..amin

so apa pendapat blogger...
>_<

7 Sudah Luah:

muhamadsufian89 said...

harap2 baik2 aje..banyak lagi amal yg x buat ni..

QueenImah said...

yer...arap baik2 je...

dayah aziz said...

nona pun sgt suka kan no 26....
banyak tarikh2 keramat dlm hidup nona berangka 26...;)
smuga yang baik2 sj oke...

Syikin Asril said...

jom singgah jemari-ganti-mulut.blogspot.com

QueenImah said...

dayah...iya semoga semua baik2 je...

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

Aku Bah Nie Imah said...

@Anonymous sama2 kasih