"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, November 22, 2010

~bosan TAHAP dewata~

arghhhh!!!!!
tension la mcm nie
bosan giler da nie..xtau nak buat ape..
ada sape2 yang tolong ke hilangkan bosan nie..tolong la!!!!!!
eeeee mau jak buat mcm pic kat bw nie
.
.
.
v
tp takut plak...huhuhu
masi sayang lagi nyawa nie plak..banyak lagi benda xbuat
huhuhu..kawen pun belum lg nie..huuhuhu

arghhhhhh...
tekanan betul la..semua org yang d'cari tak da
mana xbosan...eeee kemana kah menghilangnya kamu

tahu tak..yang ima tgh bosan menunggu nie
huhuhuhuh...
IMA BOSAN!!!!!!!!!

4 Sudah Luah:

princeduyong said...

buat aktiviti yang berfaedah....membaca...bersenam...berehat...tidur....

QueenImah said...

ya sudah d'lakukan....

huhuhu

Anonymous said...

len kali, kalau rasa bosan, ajak lah bf temankan g jalan2..

QueenImah said...

anonymous...bf menyepi je...