"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, November 30, 2010

~Nilai sebuah Gambar~


kikikiki..nie kah nilai sebuah gambar ku...terima je la..nak buat mcm mn kan..adehh boleh tahan la juga kan..kakakakakka.....

tq FB kerana adanya application mcm nie...tp nak percaya ke?..klu xnak sudah..ima xcy juga..ya tapi nak ilangkan bosan..ima buat juga..hahahaha...korang mcm mn....xnak try ke..ala bukan bayar pun..free je....

p/s: nak buat tuk pic abg...tp takut dia xsuke la..nak buat senyap2..nnt dia tau plak..ngeee~

6 Sudah Luah:

Anonymous said...

buatkan bah jg abg.. Jelek @ tak, abg tetap suka.. Abg pasti hargai...

QueenImah said...

boleh bah abg...nak buat ape tue?..hehehe

Anonymous said...

buatkan abg BAHAGIA.

QueenImah said...

ima sentiasa buat abg bahagia..lalalala

Anonymous said...

lama dah ku tak rasa bahagia..

QueenImah said...

eh nape terpanggil abg nie? sape kamu wahai hamba misteri..hehe