"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, November 22, 2010

~Kentang itu rupa Itik~

OH MY GOD
ubi kentang tue rupa ape ek?
(sambil garu2 dagu)
korang tau ke rupa ape tue?
nie ha pic dia
.
.
.
.
.
v
berita nie aq dapat dari kosmo..tq kosmo..hehehehe...pelik kan, nie la kaajaiban yang Tuhan nak tunjukkan kepada kita..kentang juga boleh menyerupai itik...kejadian nie berlaku dekat Wembley...

nie sikit aq sertakan artikel...pendek je..so aq bagi semua la artikel tue....mari kita baca sama2...


"WEMBLEY - Seorang pelanggan pasar raya Sainsbury di London menemui ubi kentang berbentuk seperti seekor itik, lapor sebuah akhbar semalam.

Ubi kentang itu ditemui oleh seorang pelanggan pasar raya itu, Linda Curley.

Linda berhasrat untuk menyimpan ubi kentang istimewa itu daripada memasaknya untuk dijadikan makanan."

klu da dapat mcm nie..baik simpan je kan...buat simpanan peribadi la...tapi kentang nie pasti akan rosak...so apa nak buat ek...kene la awet kentang tue..supaya tahan lama..kan kan..hehehe


2 Sudah Luah:

Nancy Poh said...

walamak..mcm tak sanggup pulak nak makan kentang tu..

QueenImah said...

nancy...
xsanggup makan...simpan la buat kenangan klu dapat kentang mcm nie..hehe