"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, June 24, 2011

~ Sutera Bidadari : Selesai ~

yipppiiiiiii selesai da tugas membaca novel nie.....5 buah done ok....seronok la cite nie....
.
.
.
.
v
sebelum nie nk bg tau...novel nie d'hadiahkan oleh makcik ima...tq so much....
.
.
.
v
ima tersentuh dgn kata2 nie kat dalam novel SB
"cinta sang ratu...laksana langit mencengkem purnama..ibarat mutiara di lautan biru...saujana mata memandang..seluas langit terbentang..tatkala cinta berbisik..suaranya memuji TUHAN..apabila rindu terusik..Rasu-NYA menjadi pilihan..sampai masanya cinta jadi taruhan..Sang Ratu menjadi impian.."


done !

6 Sudah Luah:

nursya'idawahina sa'aban said...

best ea..adoyaiii..adk xreti nak bace2 novel ni..nmpk sgt xminat..wahahaah..

QueenImah said...

hehehe..xpe janji rajin baca buku...

afiqazizan said...

dah lama tak baca novel..hihi.

QueenImah said...

afiq minat juga ke bc novel?

iPai said...

wah .. kite pon dah habes 5 buku ni .. best kan .. best kan ..

QueenImah said...

ipai : best best..hehe..so ada impian nak jadi laksamana sunan ke?..hehe