"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Sunday, June 26, 2011

Salma Mentor Suka Ayam Masak Likkuk Lah

korang mesti nampakjom heboh tadi kan..ala jom heboh yang di buat kat sabah kali nie..nampakkan..antara aktis yang membuat persembahan adalah Salma Mentor..ala pemenang mentor baru baru nie..hahhh kenalkan...

tadi dia d'tanyakan tentang masakkan kegemarannya..so dia bagi tau la ayam masak LIKKUK kan..ok..orang tanya ima macam mn bentuk ayam masak likkuk tue..hahhh nie la bentuk dia
.
.
.
v
sebenarnya likkuk tue adalah lengkuas..so kalau kat tawau biasanya dipanggil juga dengan ayam masak lengkuas..hehehe..biasanya dimasak time hari raya..bila hari raya je..mesti ada ayam masak likkuk nie..hidangan wajib la katakan kattawau nie...

so kalau nak belajar masak..cuba belajar kat cnie..ada resepi di bagi...klik SINI ok

~ wahhh tak sabar nak raya..eh salah tak sabar nak pose ~


3 Sudah Luah:

sallyzalyzz said...

cam sedap...

iPai said...

wah ada org review dari sabah .. best2 .. uhuh

QueenImah said...

sally : memang sedap..try le masak ^_^

ipad : hehehe