"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, June 27, 2011

Mereka Bermandi Manda : aQ Tolong Tengok

entry berhabuk dari blog buruk...hahahaha...peristiwa berair nie hari minggu punya kejadian, tetapi baru sempat nak kongsi nie..huhuhu...

nie peristiwa berair dekat sansui ok..tak ada benda nak buat..so famili bawalah anak buah pergi mandi2...hehehe anak buah semua mandi..ima just tolong tengok je..sebabnya ima tak reti berenang..

meh kita lihat aksi mereka..
.
.
v
budak gendut bernama haiqal..atau lebih senang dipanggil babby..


bersama c babby nie..c nopal merangkap teman bermain dan bergaduh c babby


dalm pic nie..2 anak dara tak boleh nak berenggang dalam kolam fatin (baju kuning) kak teh (bertudung)


nak cerita apa pic nie..huhu tak tahu


nie plak..abang c budak gendut..sama juga abgnya gendut. boleh panggil dia abang iwan (bukan iwan dangdut ok)


nie antara orang yang risau keselamatan anak buah kat dalm kolam..hehehe hebatkan

eh!! pic ima mana plak..tak ada pun..kan ima da bagi tahu..ima tolong tengok je..so xde la dalam pic tue..kali nie bekerja d'belakang tabir..so tak ada yang sudi nak ambil pic ima..huhuhu

| ima ada bagi tau kat kawan ima..dia bagi tau nak p juga kat sana ramai2..wahhh best je bunyi tue..nak join..boleh ? |


6 Sudah Luah:

honey amour said...

sihat nyer...:)))

QueenImah said...

hehehe...mcm tue la honey

iPai said...

ala .. terjun je laa .. main2 simbah air pon boleh .. uhuhu

QueenImah said...

tak bawa baju ganti ler ipai

iPai said...

owh .. patut laa .. (alasan tak nak mandi ek ?)

QueenImah said...

opsss kantoi !