"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, June 3, 2011

Santai Dengan KUNGFU PANDA 2

ehem ehem ehem..cewahhh nak bagi tau nie...kami tgok cite KUNGFU PANDA 2 ok...tapi paling best tgok secara 3D yer..wahhh gempaq gitu...alalalala (hehehe sori yer..nak over sikit je)

lepas jalan2 kat center point KK...kami ingat nak tgok wayang la KUNGFU PANDA 2 kat CP tapi masa tue terlepas plak wayang kul 2..so nak tgok kul 4pm..tapi 3D plak..so hampah..kami cari plak kat SUria Sabah...tempat shoping baru yer..
.
.
.
.
v
fuhhh punya la tinggi lain lif sampai ke tingkat 8 ok...penat tue..cewahhh macam la penat naik tangga je bunyinya kan...so sampai2 je kat SS tue..laaaa lagi la..xda yang biasa semua 3D..so xda pilihan..nak juga nonton kan...apa lagi 5.30pm kami masuk panggung tgok KUNGFU PANDA 2 3D
.
.
.
.
v
tak menyesal la beli tiket 3D..memang berbaloi la...cerita memang puas hati..lawak ada..sedih ada juga..yang best time berkungfu la..hehehe....memang terbaik la yang ke-2 nie..rugi sape tak nonton.....ima saran kat korang..mesti nonton..apa lagi kalau bawa anak2 atau adik2...memang happy la....terbaikk ohhhh

p/s: gambar2 cuti2 sabah akan d'update bila ima sampai Tawau yer...sekarang nie tgoh nak g shoping baju tuk kawan ima plak......

4 Sudah Luah:

farhana_aziz said...

best eh cite ni..enchik suami ajak jugak tgk, tapi saya ni kartun-kartun kureng sket..

afiqazizan said...

ermm tak tengok lagi filem kungfu panda 2.

afiqazizan said...

ermm tak tengok lagi filem kungfu panda 2.

Faez Rusni said...

paeh baru nak tengok esok..huhu