"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Sunday, June 26, 2011

Surat Putus Cinta Untuk GF/BF Orang Putih

Surat putus cinta..sedey je bunyikan..nak mintak putus dengan orang yang kita sayang..bila sebut putus cinta nie..pasti airmata akan berlinangan..jangan kan putus cinta..gaduh je pun da boleh membuat airmata berlinangan..huhuhu...

TAPI

surat d'bawa nie korang rasa gf/bf korang akan nangis ke baca? meh la sama2 baca
.
.
.
v
(klik picture tuk image besar)

nie antara ayat yang power..dan membuat airmata ima berlinangan

"i want to cut connection us. i have think about this very COOK COOK"

"i don't trust u again!!! U are really crocodile land"

"i don't want banana to fruit two times"

sungguh berlinangan airmata kan...hehehe korang nangis tak baca surat nie..

| layannnn |


5 Sudah Luah:

EYFAalias said...

sama lah kite. followers ke 599 :P

QueenImah said...

hehehe ^__^

iPai said...

miss imah, pliz explen to this orang putih wat 'banana fruit 2 times' mean

QueenImah said...

hehehe..setelah ima mengguna perkhidmatan google translet..maka maksudnya ilah buah pisang berbuah 2 kali..mcm tue la bunyinya..hehehhe betul ke ipai?

iPai said...

betul betul betul