"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, July 27, 2011

Wordless Wednesday #3

Sini pun ada
.
.
.
v

| lapar plak |

13 Sudah Luah:

Hans said...

hahaha
muka gembira je ayam2 nih jadi lauk
ekkekeke

Awan said...

syg nak makan ni...huhu

ninie_azriena said...

alolo..comel sgt ayam nya..
tak mo makan nak buat perhiasan :)

jom tgk ww ninie..
http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-4-one-day.html

pCL [p@kcikLie] said...

haha lawak2..x sampai ati nk makan 3 stooges tu..

Aku Bah Nie Imah said...

simpan jadi perhiasan kan bagus..^__^ tq singgah

faa.rosli said...

lapa jugaks!

Aku Bah Nie Imah said...

faa : jom g makan ayam

Cik Nina said...

kahkahkah . ayam ensem !

adeque said...

ayam ni seronok jadi laukk..
ahaha... :D

Leysa JL said...

hahaha...creative! segan mau mkn klu jumpa this foods..:)

Opah Kentang said...

redha je kena masak kan? ehehe

saveqmm said...

macam pernah jak nmpk muka ayam ni..muahahah...
apa ya muvienya ni ayam~aku pun lupa sudah woo..

ahaha dah follow saya ke??

Ashida Md Anuar said...

haha, cuteeee....:)