"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, July 4, 2011

| Blog Perlu D'bersihkan Malam Nie |

alalaala bersih bersih bersih..nak membersih..
opsss bukan perhimpunan bersih tue ok..nie bersih tuk blog ima ler..nak tukar angin plak lagi..tapi malam nie la..tak banyak yang nak d'bersihkan..adalah sikit2..

tak sabar nak tunggu malam nie..nak bekerja keras tuk bersihkan blog...hehehe blogger tunggu esok ok..tgok apa yng ima bersihkan..hehehehe...

biasa la..semakin rancak berblog nie..semakin rancak juga orang tak puas dengan kita...apa pun..santai je...so nak rehat duli..malam nie nak kerja keras plak...hehehehe

| bersih bersih bersih |


4 Sudah Luah:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

nk bersih kn pakai apa ek?clorox? sabun cap kapak?

Pengakuan yang tulus dan jujur

Anonymous said...

bersih mcm mana tu mai... Guna vakum kah. Jgn lupa suci kan jg sekali najis2 BINATANG tu yah. Jgn bg peluang BINATANG tu tuk singgah membuang najis kat blog imah ni... Jelek betul abg nampak..

QueenImah said...

anie: pandainya...guna lifeboy la...hehehe

anonymous@abg: ok set..najis da d'bersihkn

iPai said...

kasi sembur fabreeze lagi ..