"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Thursday, July 28, 2011

Panas Terik + Kelapa

huk huk huk
panas terik hari nie..sangat luar biasa ok . . .tersangat la panas..sampai la tekak sakit dan perit..dan batuk meyerang...emmm tak suka sangat la..

tengok la cahaya matahari yang mengeluarkan cahaya..terik sangatkan..kulit pun seperti mau terbakar klu kene..huhu..nasihat aq d'bagi..klu umah pakai payung..huhuhu langsung tak aku hiraukan..

kerana panas terik nie..pasti sedap dapat kan..lega tekak..hehehe..pic kat bawa nie..pic masa lalu..bila lihat, wahhh terasa ingin lagi minum air kelapa nie..

bila la akan dapat lagi air kelapa sejuk nie..huhuhu menunggu la..apa lagi dekat2 nak pose nie.pasti banyak nanti d'jual..tunggu je la.

| panas + lega dgn air kelapa |

4 Sudah Luah:

Hanie_Dew said...

laa.baru tau ko ada blog..apa la..

Aku Bah Nie Imah said...

hanie: e2 la...hehe

Jue said...

oh air kelapa! sedap minum2 time petang, waktu panas
slurpppp

Acik said...

pagi ni kat puchong hujan lebat gile. sejukkkkk!