"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday #1

| emm ape yer? |


21 Sudah Luah:

Gua Tertidur said...

gua pun perasan google hari ni macam ni :D

Nadhira said...

cute..is it? hehehe

BiNtaNg HaTi said...

hmmm...gambar kacang ke ni imah?? uikkss bila masa tukar nama blog ni..hari tu suara hati anak perempuan kan??

Wani said...

GOOGLE..hehe..

pCL [p@kcikLie] said...

google ajak kita makan sayuran... ya kan bah !

* terima kasih mejadi tetamu ku...

Eichikatsu said...

Sama la plak kn..haha..tp post lain,WW ke-2 utk harini :)

'mitchie' yusoff said...

google kan?

miss sha said...

google..! :)

Aku Bah Nie Imah said...

gua tertidur: hehe e2 la..google sentiasa berubah

ninie_azriena said...

tu namanya GOOGLE :)

jom tgk ww ninie pula
http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-4-couple-mug.html

Aku Bah Nie Imah said...

bintang hati: hehe baru2 juga tukar..ada sikit masalah..so baik tukar..laaa ingat juga yer..tq

Aku Bah Nie Imah said...

geng blogger..yer nie la google gregor mendel's 189'th birthday

aiEz said...

google,suke klu google wat macam ni..selalu tukar2..;)

Aku Bah Nie Imah said...

aiez: hehe betul2 :)

Anak Ulu Cheka said...

google suka kacang tu :)

Hans said...

lambang google hari nih
:-)

GaRy™ said...

hahaha... gara2 mamat tuh la bertambah lagi 1 bab dalam bio form 5!! XP

Aku Bah Nie Imah said...

mcm tue la..google sentiasa berubah...

iPai said...

tak tau lagi kenapa gambar dia macam tuh .. rasanya kalau kita klik kat gambar tuh, dia akan explen ..

Kotak Mancis / S_Basri said...

macam GOOGLE kan...

( jom klik )( jom klik )

aliasafifah said...

like it...