"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Sunday, July 3, 2011

| Happy Sunday Dengan "KAWAN" |

tepat kul 11.15am kawan ima jemput kat umah..nak bawa dating hari nie..setelah lama tak jumpa kerana hal masing2...so dating kali nie ronda2 bandar...hehehe suke sangat..happy dengan dia....

banyak juga la kita orang sembangkan..biasa lah..dia bertanya perihal hamba Allah yang terlalu baik d'dunia tue..dia ada sebut 1 nama..tapi ima ignorekan je..sebab kalau yg kawan ima sebut tue..takkan la..sebab ima tak kenal pun dia..tp kawan ima cakap..mulut dia memang mulut longkah....tapi kawan ada lagi sebut 1 nama tue..tapi ima tak yakin dia la..sebab ima tahu dia tak akan ganggu ima..dan ima pun tak ganggu dia..insyaAllah...

so selesai kawan ima dengar dan marah2..bagi ceramah sikit..kita orang makan nie la..tadahhhh roti john..sedap tau....sipa beli 2 tapau lagi tue..hehehe...makan sama2 sambil sembang2 memang tak sedar da abis..hehehehehe..habisnya 1 tapau je la..1 lagi ima bawa pulang umah...

penat berjalan..sembang dengan kawan ima...dia hantar pulang..walau kejap namun bahagia kerana dia mahu berkongsi masalah ima dengan dia..dia pun sebenarnya nak tahu sangat siapa la..hamba Allah yang tak senang dengan kami lagi nie...apa pun..dia cool je..ima pun senang hati juga..rindu sangat kawan ima nie..entah bila dapat jumpa lagi..masing2 ada keje...

| rindu dan bahagiakan |


2 Sudah Luah:

ayie said...

perghh..macam sedap je john tu..hehe

QueenImah said...

ayie: memang sedap..hehe