"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, July 25, 2011

Mari Bagi Hilang Toksik

Toksik . . semua orang pasti tak suka kan..aku juga tak suka..itu sebab la aku cari cara nak hilangkan toksik..dan tadi..masa keluar lepak dengan member aku..aku telah d'syorkan kepada satu benda yang boleh mengurangkan toksik dalam badan...nie la bendanya
.
.
.
Detox Foot Patch
.
v
tau kenapa aq nak guna benda nie? sebab aku selalu sakit kepala bah..klu tak kiri, kanan..dan selalu letih dan bahagian mata aq nie agak gelap..mungkin kurang tido kot...so aku perlu buat sesuatu..dan mamber aa suruh la aq guna....

ok malam nie nak try la guna...semoga adalah perubahan
.
.
.
v
pakai satu tuk kaki je dulu. nak tengok apa kesan yang d'dapat esok...hehe
.
.
v

| semoga ok la |

2 Sudah Luah:

iPai said...

nanti kak imah update pasal sakit2 kak imah tuh .. nak tahu juga utnuk minggu depan ..

Aku Bah Nie Imah said...

opssss permintaan ke tue ipai..hehe