"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, July 26, 2011

Ok Sudah Guna Detox Tue

Alhamdulilah akhirnya semalam sudah aku guna Detox tue . . ala kan semalam aq ada bagi tau pasal detox yang member aku bagi try tue..nak tau yang mana, klik SINI

so nie la hasilnya setelah 7 jam melekat d'kaki kiri..hitam tue..huhu

nie la setelah 7 jam melekat dekat kaki kanan..huhu hitam dan berminyak dehh

so nie la hasilnya..dua2..huhu kiranya banyak betul la toksin dalam badan aku nie..huhuhu..tapi semalam memang tido sedap je..

emmm member aku cakap..kene pakai malam jumaat lagi...ok so nanti nak try la lagi....hehehe

| ok da sikit |

2 Sudah Luah:

iPai said...

uhuhu .. dulu penah pakai .. seminggu sekali .. sebab tak mampu nak pakai satu hari 1 .. kak imah, jaga2 ye, kadang2 ada org kate benda tuh tipu .. so beli laa yg elok ..

tp saya sendiri pon tak tahu macam mana nak tahu yg elok n tak ori ..

Aku Bah Nie Imah said...

akk ada juga dengar pasal ori dan local nie..hehe tapi akk nak cuba je dulu...benda free kan..lalala ^_^