"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, January 10, 2011

-Bukan Ini Yang Ku Mahu-

.......Maaf klu sudah melukakan hati sesiapa je yang membaca blog ima. ima bukan bermaksud tuk melukan hati Anda, anda dan ANDA..tetapi hati ima juga terluka..dan bila ima merasainya..ima tak boleh nak bertenang dan ima akan meluah apa yang ima rasa..ima bukan sengaja nak sakitkan mana2 pihak......

seperti mana Anda, anda dan ANDA kecewa dan sedih...begitu juga la dengan ima...mungkin pada anda, Anda dan ANDA lihat ima bergelak ketawa tapi dalam hati ima terlalu sedey dengan keadaan yang menimpa..ima juga rasa sakit dan kecewa..ima juga rasa cemburu.

......bukan ini yang ima mahu. ima juga tak mahu semua nie berlaku..tp ima tak boleh nak elak..hati tak boleh d'tipu..cinta juga tak boleh d'paksa..apa lagi perasaan tak boleh nak d'elak..klu ima boleh elak tuk kenal dia..ima cuba..tapi mungkin ini yang telah Ditentukan Oleh Ima. Awak, Ima TAK MINTAK SEMUA NIE..

ima juga tak tahu macam mana nak rungkai masalah nie...klu ima mampu..ima akan buat. ima xsalahkan anda. Anda dan ANDA nak benci ima..nak kata2 ima dengan apa sekali pun..tapi tolong klu ima da kuasa tuk balik ke masa lampau..ima xakan mahu meyakiti hati awak.

....ima tak perna nak membenci orang..ima memang marah dan kecewa..tapi ima cuba simpan dan cuba kawal segalanya supaya tak ada yang terluka..tapi ima xsangka dengan blog ini awak sakit ati. ima nak MINTAK sangat kat awak..tolong jangan libatkan kawan baik ima..TOLONG!!!!! dia tak tahu apa2 pasal hal ini........

awak, anda masalah nie boleh d'selesaikan dengan baik..ima akan cuba selesaikan..tapi masa kita tak berpeluang awak..dan awak nampak sendiri keadaan perbincangan kita. Ima nak juga selesaikan seluruhnya. sayang ima pada dia..hanya Allah dan "dia" je yang tahu. Ima rela undur diri tapi......"BIAR DIA SENDIRI YANG UCAPKAN DEPAN IMA". dan bila benda tue berlaku, ima akan terus menghilangkan diri dari Anda, anda dan ANDA.

.......semua keputusan terletak d'tangannya. ima tak boleh memaksa dia..ima tahu dia juga tersepit dalam hal ini..e2 sebab masa tue ima berdiam diri. ima tahu dia tengah dalam delima. ima cuma berharap benda nie selesai.......

ima sudah tahu semua kebenaran dan ima juga kecewa dengan semua yang dia lakukan..tapi ima juga tak boleh menghukum dia..e2 adalah cerita dia dengan Yang Maha Esa. ima tak layak nak hukum dia...setiap orang kene d'bagi peluang kan...so ima bagi dia peluang tuk berubah walau tak banyak..sikit pun jadi la..itu je yang ima harapkan...

p/s: abang ima mintak maaf dengan semua yang ima cakap..terkadang kita tak boleh nak elak tuk mengetahui apa yang d'cakap orang. cuma satu yang ima nak abg tahu..ima sayang dan cintakan abg. itu adalah hakikat yang ima telah terima lama. kepada AWAK klu dia memang jodoh awak..ima tak akan menggangu...cuma jangan merayu mintak ima tuk tinggalkan dia..kerana itu memang mustahil..

2 Sudah Luah:

ceksumolek's said...

harap sis sabar menghadapi semuanya :)

Aku Bah Nie Imah said...

Sumi- tq dengan kata2 itu..insyaAllah sis akan cuba bertahan...^_^