"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Saturday, January 8, 2011

-Memohon Maaf Secara Terbuka-

...entry lama baru d'post 03.01.2011 (lamanya kan)...

fuhhhh title entry yang agak sukar tuk ima lakukan..kenapa ima perlu memohon maaf secara terbuka?? apa salahku?? bagaimana aku tahu ada hati yang terluka?? mengapa perlu terluka?? apa salah aku membuat entry tentang perasaan yang aku alami?? tentang apa yang aku lakukan? DAH NAMA BLOG PERSONAL, so ikut aku lah..kan blog aq... aku tak ada juga menyebut nama mana2 orang yang berkenaan..Adakah aku tulis nama kamu?? ulang tulis ADAKAH??????

.....oh sungguh warga blogger...aku tak ada niat mahu menyakitkan hati yang terasa..

memohon maaf secara terbuka?? ohhh klu macam tue aku kenalah sebut namakan..kau nak ke aku sebut nama dan bagi linksekali untuk blogger lain tahu..yang ko adalah orangnya yang terasa dan kepada ko yang aku nak mintak maaf...jangan bah begitu, mungkin cerita kita hampir sama...jadi kamu terasa..semua nie xda kaitan dengan anda..Anda dan ANDA

...aku bukan nak gaduh wahai blogger..aku cuma mahu tenteramkan hati..beginilah caraku untuk meluahkan segala masalah. aku tidak susahkan kamu..menaip pun aku juga d'blog ku...lita kan bebas untuk bersuara selagi kita tidak aibkan mana2 orang. klu aku da mula tulis nama tue lain la..kamu boleh la marah..tapi nie langsung xda la..aduiiiiii susah tul la klu orang cepat terasa nie....

ahhh sudahlah....klu tak puas hati..aku pun xtau nak buat mcm mn..aku tak tau mcm mn caranya...walau apa pun aku da tahu jawapan pada semua kemelut ini...

p/s: ima mintak maaf kepada c abg kerana telah membuat entry tentang semua yang berlaku..c abang tau kan cara ima meluah rasa..namun klu c abg rasa entry berkenaan perlu d'buang tuk puas hati yang terasa..bagi tau awal2..ima akan delete..

2 Sudah Luah:

Lisa Ali said...

yang bisa ku ckp, mulut orng tak bisa di tutup. teruskan memblogging.ada pembaca mu [sepertiku] yang setia membaca setiap entry terbaru. :D

Jangan sedih yahh..

QueenImah said...

lisa...tq so much kerana sokongan..nie memberi ima semangat tuk terus berblog...