"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, January 14, 2011

- SeperTi Mau jadi oLtramen -

.....berUbah mau jadi oLtramen la, kenapa la tue kan? banyak masalah ke? nak fire sape la plak tue ek? huhuhu macam2 boleh buat oo klu boleh berubah jadi oLtramen....

hai klu la le jadi oLtramen..nak je aq fire nie orang oooooo...sikit2 kepalanya..sikit2 belakangnya nak d'kerjakan..xpaham la aq..cubala kerjakan kepala aq plak..baru la tau perasaan aq nie..huk huk huk......

.....klu la le jadi oLtramen juga...nak je aq terbang ke Vietnam yang aman, supaya dapat aq menjaga dia yang sakit..xsanggup rasanya mendengar dia mengadu sakit kepala dan batuk yang teruk....semoga d'kau d'sana baik bila pagi menampakkan diri....sebab aq terlalu rindu kat dia.....

andai la klu bisa menjadi oLtramen..nak je aq terbang balik umah sekarang sebab aq rindukan c-Queen dan mr Spongebob aq..apa la kabar dorang tue yer..jangan la ada yang usik mereka d'bilik ku tue....huhuhuhuhu

(boleh kah aq bertukar menjadi oLtramen..angan2 terlalu tinggi..pehhhh)

p/s: makan ubat tue..jangan biarkan sakit kepala dan batuk tue...rehat secukupnya...

3 Sudah Luah:

hana said...

hhuhu..
tinggi tu angan2 nk jd otromen..
hehe..
=D

QueenImah said...

angan2 je hana..huhu...

►AdamXis◄ said...

hehehe...hebat tuu klo dah jadi ottromen...leh fire2 org masa game bolasepak...ha3

My recent post ►Filem - Lie To Me