"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, January 11, 2011

Fasha Sandra Vs Ana RafFali

...masi lagi menjadi bualan hangat tentang 2 artis yang tengah hot nie. sape tak kenal dengan pelakon cantik Fasha Sandra dengan juara lagu 25 Ana Raffali. cerita mereka tak reda lagi..memang panas la......

Fasha..sape tak kenal dengan artis hot ini..lawa dan cute..cute ke?? boleh la tahan..hehehehehe..baru2 nie dia gemparkan dunia hiburan dengan pakaian dia yang sungguh seksi..ala memakai bikini tue..adehhhhh seksi ke seksa klu wanita lain nampak..aq nampak seksa mata ooooo....tak caya ek dia seksi..tgok pic kat bawa nie
v
v
v
v
opsss ima da tutup tempat terdedah..huhuhuu...gambar nie d'ambil masa dia p holiday kat bali..aduiiii patut la berani pakai mcm nie..rupanya ke bali...ish ish ish...mesti nampak banyak warga asing kat sana dengan pakaian mcm tue ka..aduiiiiiiiiii

nasib ko mengaku juga itu adalah pic ko..klu tak adalah la kes lagi tue..penuh kepanasan la awak nie fasha...nasib da mintak maaf...lain kali jangan buat lagi tau...ingat2 sikit..artis nie..kemana pun pergi ada je yang akan d'ceritakan..opsss terlebih sudah..

...nie plak miss Ana Raffali yang tengah hangat d'perkataan tentang title baru dia..pemenang juara lagu ke-25 yang baru2 je 2 ari lepas selesai...ramai yang tak puas hati dengan c ana nie...ramai yang tersasar dari target mereka...

dengan lagu Tolong Ingatkan Aku..ana telah merangkul title juara lagu tue...hebat sangat ke lagu nie? oooo aq sendiri tak tahu..hanya pihak juri je yang tahu menilainya..keputusan adalah muktamat....so terima la dengan hati yang terbuka...artis lain yang bertanding tak bising2 pun...peminat plak yang lebih..aduiiiii saba2 ya...
v
v
v
semoga Ana Raffali akan sabar menerima kritikan dari peminat buat sementara waktu..peminat pun bagi la masa tuk dia buktikan diri....ana sendiri terkejut dengan keputusan itu...cewahhh ima tau2 plak kan..lalalalala~~

...ima pun sedih juga sebab target ima tak juara..tapi kene la terima..tp puas la nampak persembahan malam tue...faizal tahir juga best..walaupun hanya menang dengan persembahan terbaik...hebat2...

-selamat malam-hanyut-berlari-cinta sempurna-aku ada kamu-nokhta cinta-drama king-sofea jean-mencari konklusi-jahat-extravaganza-kebahagian dalam perpisahan-

2 Sudah Luah:

TiMmiE said...

mmg la terkejut tp best ape.baru surprise~ lgipun dah ketua jurinya m.nasir, ada azmeer lagi..tak mainla juara tipikal ^^

QueenImah said...

hehehe..terima dengan hati terbuka...