"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, January 12, 2011

Wahhh Terharunya...tQ ^__*

....As salam warga blogger, semoga sihat d'samping orang yang d'sayang dan d'kasihi. wahhh ima buka2 je blog tetiba dapat msj kat shoutbox ada orang ambil hader ima ler. apa berani yer ambil header ima..hehehe...ambil je..xd'marah pun..hehehehe..sape ambil tue hader ima tue..nak tahu ek..nie la orangnya
v
v
v

"ini tempat mencari kawan...bukan tempat mencari lawan"
hebat sungguh kata2 dia...yer kita berkawan kan Myzz Eima...lalallalala~

tq coz da buat satu entry tuk blog ima...ima sangat gembira dan terharu la..ada juga blogger mcm awak nie nak buat entry tuk blog ima..alalalala sayang awak tau....

nak tahu apa dia cite kat entry tue..nie sedikit gambaran dia..klik je pic kat bawa nie klu nak lagi besar....tapi klu nak lagi jelas pembacaan masuk la ke link nie
v
v
v
...cik Myzz Eima nak tahu tak..ima juga suke dengan blog awak..cantik sungguh latar blog awak..autumn gitu yer...sejuk je d'pandang..hehehehehe..love it....

kalau sudi singgah la selalu kat blog ima...jangan malu jangan segan simpan je jejak kalau sampai ke cnie..insyaAllah ima pasti akan buat kunjungan balas...lalalalala

^_______^

4 Sudah Luah:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

tepukan yg gemuruh!!!

QueenImah said...

tq..lalaalal~

Myzz Eima said...

tersentuh nye......
hihii...thanx kt awk jugak!!!
sayang awk jugak!!!hihi

QueenImah said...

welcome myzz....sayang awak..lalalala