"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Saturday, January 1, 2011

-Sejarah Ambang 2011-

.........Ambang tahun 2011 merupakan sesuatu yang sangat d'tunggu oleh setiap lapisan masyarat d'seluruh dunia..tidak terkecuali juga ima dengan c abg. menanti dengan penuh debaran yang mengasak d'hati.....

orang kata diri akan happy dengan sambutan ini kerana kita akan sambut bersama orang yang kita sayang...ya ima juga mengharapkan demikian..sambut bersama orang tersayang iam cukup bangga..namun semua itu bertukar dengan mendadak..semua bertukar dengan air mata..ooooo ima merasa diri terlalu kecil d'antara mereka mereka ini....

....d'ambang 2011 telah memberi kenangan ima dengan c abg. segala yang ima tunggu untuk d'jawab telah c abg jawab dengan jujur. walaupun ima xdapat nak terima segala kejujuran yang dia katakan, namun ima cukup puas dengan penjelasan c abg...

ima telah ceritakan kepada c abg apa yang telah ima tahu dr "dia"..ima telah luahkan segalanya kepadanya. ima tak dapat menahan segala..lalui airmata teman ima seketika. dengan jawapan yang c abg berikan..hati ima tak dapat menerimanya..kepada begitu c abg buat pada ima..namun dia punya alasan sendiri. namun yang ima sikit terkilan..c abg awalnya tidak mahu tuk bercerita kerana dia takut keadaan ima lagi tidak dapat d'kawal..

...namun ima kuatkan semangat bahawa ima mahu juga mendengar semuanya dari c abg. dan akhirnya ima dapat mengetahuinya..sungguh ima kecewa dengan c abg..namun kasih ima melebihi segalanya..ima takut tuk kehilangan c abg..namun dalam banyak2 cerita yang ima dengar dr c "dia"..ada benda yang c abg bantah kuat..banyak benda yang dia dia tambah tuk sakitkan ima..kenapa "dia" berbuat demikian...

ima bertanya kepada c abg kenapa...lalu c abg kata, dia sengaja tuk menyakiti hati ima kerana "dia" sengaja tuk kacau hubungan ima dengan c abg...dia sengaja mahu ima membenci c abg.. namun ima tetap syg kat abg

dan masuk 2011 (12.00am) dengan penuh sahdu..c abg membisikkan cintanya kepada ima yang dia janji tak akan tinggalkan ima..dia akn berdepan dengan semua halangan tuk selamatkan hubungan kami..dalam meriahnya bunga api..ku lafazkan kepadanya yang ima takut kehilanga c abg..d'bahu c abg ima sandarkan cinta dan airmata kerana ima xkuat dengan keadaan ini..


p/s: abg..ima memohon ampun dan maaf telah membuat abg sedih d'ambang 2011. ima cukup mengharapkan abg kan ingat janji kita d'malam itu. ima xkuat nak laluinya sekali lagi. dan ima harap kita akan duduk bersama selesaikan semua ini..abg janjikan dengan ima..kata2 mu masih terdengar lagi d'telinga yang abg tak akan tinggalkan ima walau apa un yang terjadi...TERIMA KASIH ABG

6 Sudah Luah:

Anonymous said...

bertuahnya abg mu imah.

Anonymous said...

..

entry yg luar biasa. Blh di jadikan sebuah filem yg menyentuh perasaan.

Pasti jatuh air mata

QueenImah said...

sweety....ima cuma mahu meluah apa yg ima rasa..ima tak tuju pada sesiapa pun..ima juga tak sakitkan hati awak..atau sesiapa juga..klu terasa sori!!!!!!....

QueenImah said...

anonymous...bertuah yer..semoga dia tau yang dia bertuah ada bersama ku..

cehh macam dalam drama ya..hahaha..locok plak ko nie

Anonymous said...

locok yah.. Mgkn lah jg aq ni locok......

QueenImah said...

bukan mungkin..tp memang locok ^__^