"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, January 21, 2011

- Meluah pada Bait Madah -

Tidak perna ku terfikirkan.....
bahawa Kau & Aku d'TAKDIRkan berCINTA...

Aku bagaikan tak PERCAYA....
bila Kau meLAFAZkan...
Kau CINTA kepadaKU...

Terasa INDAH perasaan....
sejak Kau HADIR dalam hidupKU....

setiap Hari meRINDUImu...
TANPA jemu ku menatikan MU....

Gelora d'JIWA membuatKU gelisah...
menanti SAATnya untuk berSAMA....

betapa SABARnya KU d'BAKAR rindu....
yang menJULANG-julang...

RINDUku KASIHku KUsimpankan UNTUKmu...
tidak SEDIKIT berUBAH haTI...

betapa SETIAnya CINTAku kepadaMU...
SAMPAI HUJUNG NYAWAKU KASIH....

Mengenal Mu adalah sebuah Anugerah
Bersama Mu Membuat Aku Merasa Nyaman

Di dekat Mu Aku Merasa Tenang
Setiap Detik Setiap Saat Aku Ingin Bersama Mu
Tiada Hari Yang Istimewa Selain Bersama Dengan Mu

Hanya Satu Pinta Ku pada Mu
Aku Ingin Selalu Bisa Melihat Mu
Melihat Wajah Mu
Melihat Senyum Mu manizmu
Melihat Tawa Mu

Aku Ingin Kamu Slalu Ada Di Samping Ku
Dalam Suka Atau Pun Duka
Melewati Hari Demi Hari Berdua Dengan Mu

Malam itu dia sesaat berbicara denganKU
Sinar Sang Rembulan pun tersenyum memberikan cahaya,
sang Bintang memberikan semangat dari kerlipannya,
Dia tersenyum kepadaku
Hangat menyentuh d'hatiku..

ku berDOA agar Kau pun setia,
Ya Allah Ya Tuhanku
Bahagiakanlah kami

amin

0 Sudah Luah: